Skip to main content

Ook ik ben de sjaak, rode alarmlampje, glasvezel lijn waarschijnlijk ergens kapot. Monteur had het doorgeschoven naar de betreffende afdeling die mij zou terugbellen, niet dus. Al enige dagen geen internet. 3 maanden geleden me laten overhalen kpn glasvezel te nemen. Als het werkt, prachtig, ja, ALS het werkt... gaarne advies hoe nu verder.

Hallo @Johan564 , even bellen met 0800 0402, 24/7 bereikbaar voor storingen.

 


Telefonisch niet bereikbaar. Is er hier iemand op het forum die me werkelijk verder kan helpen?


Telefonisch niet bereikbaar. Is er hier iemand op het forum die me werkelijk verder kan helpen?

KPN is voor storingen 24/7 bereikbaar op 0800 0402, geef als steekwoord in 'geen internet' of 'storing' .

Ook Facebook en Twitter zijn alternatieven.

Binnen dit forum kan het een aantal dagen duren voordat een moderator reageert, daar heb je dus niets aan.

 


Hoi @Johan564, welkom bij ons op het forum. In het geval van zo'n storing is het forum niet de meest ideale route inderdaad. We willen je graag helpen maar het is niet zo snel als andere wegen. Ik hoop dat je inmiddels telefonisch contact hebt gehad of via een van de andere genoemde wegen en dat je daarbij geholpen bent?


Ja, ik heb contact gehad en ben er achter gekomen dat kpn glasvezel heeft uitgerold maar niet in staat is op redelijke termijn storingen te verhelpen. Een foute keuze van mij om 3 maanden geleden voor dit bedrijf te kiezen, maar ik wist ook niet dat het zo beroerd was.


Er is iets duidelijk geworden dus, maar wat precies is me nog niet duidelijk. Als het een storing is die lang duurt kan er iets erg stuk zijn. En de plek van een kabelbreuk kan soms ook gevolgen hebben voor de reparatie. Als het bijvoorbeeld onder een bouwplaats is en de aannemer geen toegang geeft voor reparatie kunnen we daar natuurlijk niet inbreken.

Op je forumprofiel staan nog geen gegevens, daardoor kan ik niet meekijken. Kan je dat invullen en een seintje geven? Mogelijk kan dan verklaard worden waardoor het nog niet gerepareerd kan worden. 


Het gaat niet om inbreken, maar dat er pas na een week een onderzoek voor een eventuele kabelbreuk wordt gestart.... Dat de klant al een week geen diensten krijgt geleverd lijkt kpn niet te storen.


En half kpn kijkt al mee, kijken gaat bij kpn wel, maar doen is daar blijkbaar het probleem. 


Zonder gegevens op je profiel is er voor mij niet meer over te zeggen, zonder kan ik niets zien. Als je wilt dat ik er iets over kan zeggen, dan kan je de gegevens dus invullen op je forumprofiel en een seintje geven.


We gaan morgenmiddag, na inmiddels een week uitval, kijken of er op korte termijn wat aan te doen. Wat is overigens uw toegevoegde waarde in dit proces, leest u alleen mee, of kunt u daadwerkelijk het proces versnellen.


We gaan morgenmiddag, na inmiddels een week uitval, kijken of er op korte termijn wat aan te doen. Wat is overigens uw toegevoegde waarde in dit proces, leest u alleen mee, of kunt u daadwerkelijk het proces versnellen.

Hallo @Johan564 , @Jasper wil je met alle plezier helpen, maar hij heeft geen uitgebreid inzicht in de klant- en technische gegevens, vul daarom in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer(s), laatste 4 cijfers IBAN in en hij kan e.e.a. verder voor je nakijken en adviseren.

 


Dat weet ik niet @Johan564, daarvoor moet ik de situatie bekijken en dat kan ik alleen als er gegevens op je profiel staan. Ik wil zoals gezegd kijken wat ik voor je kan doen, maar dat kan ik niet zonder jouw hulp.


Ik hou u op de hoogte wat er vanmiddag gebeurt. Dan gaan de lijnen doorgemeten worden, na al een week geen tv, internet en telefoon. 


En weer beloofd kpn zaken die ze niet nakomen. Gisteren werd mij gemeld dat ik, na reparatie, vanmorgen, eindelijk na een week uitval, weer verbinding zou hebben, niet dus. Oftewel, the battle continious....


Of de reparatie is niet gelukt of er bleek daarbij dat er nog iets anders was dus. Wat precies kunnen we zoals je weet niet zien zonder gegevens. Als je wilt dat we meekijken weet je wat kunt te doen 🙂


Ga je me als gedupeerde klant uitlachen? Niet netjes.


Hett is een vriendelijk kijkende smiley, geen uitlachende smiley. Het is een machteloze blik omdat ik graag wil kijken wat ik voor je kan doen maar zonder de gegevens niets kan doen.

 


Ik heb inmiddels al contact via telefoon, Facebook, allemaal goedbedoelde toezeggingen maar de praktijkmensen blijken glasvezel niet werkend te kunnen krijgen. Ik vertel deze informatie om mensen hiervan bewust te maken, ook al werkt glasvezel bij hun nog. Ook jij zal met goedbedoelde toezeggingen komen, ben ik van overtuigd, maar het gaat erom dat de mensen in de praktijk het gaan oplossen en daar blijken ze niet toe in staat.


Inmiddels profiel ingevuld.


Inmiddels profiel ingevuld.

Eindelijk, kan @Jasper ook verder.

 


Geen overwinning zonder strijd. En een strijd was het om na 9 dagen kpn hier de glasvezel te laten herstellen..... ik zal jullie de details verder besparen. 

Deze discussie kan een slotje op.