Skip to main content

@Jeffrey92  Heb je de televisie ondertussen in goede orde ontvangen?  Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. 


Beste Lisa,

 

Hoe lang moet het al met al duren, ik heb namelijk nog steeds geen mail of informatie ontvangen… Wanneer kan ik die tv verwachten? We zijn de eerste maand al gepasseerd in het nieuwe jaar.

Zijn er meer klanten die nog altijd geen tv hebben ontvangen?

 

Bij voorbaat dank.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

@Schweppes Welkom op ons Forum! Ik heb je even afgesplitst van het vorige topic, aangezien het voor die klant is opgelost. Ja er zijn nog klanten die wachten op een tv, ook omdat er ‘bijzondere’ situaties zijn. Als ik je topic zo lees, wacht je al enige tijd. Black Friday is natuurlijk al even geleden. Wanneer is jullie aansluiting ingegaan? 
Klopt het, dat je wel de Samsung TV op de bevestiging had staan van je bestelling? Ik wil graag even met je meekijken om te kijken wat er bij jou aan de hand is. Hiervoor heb ik wat gegevens van je nodig. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?


@Schweppes Zou je je gegevens nog willen invullen, dan ga ik er persoonlijk voor je achteraan! 


Beste Lisa,

Bedankt voor de reactie, ik heb alle gewenste gegevens ingevuld. Mocht er wat ontbreken hoor ik het graag.

Mijn aansluiting is op 7 januari ingegaan. En ja op de bevestiging stond informatie over de 32” Samsung TV. Ik heb zelfs een zak popcorn thuis gestuurd gekregen om op te eten terwijl ik naar mijn nieuwe tv zou kijken. Maar die tv is er niet en ik hoor ook niets meer dus ik begin ongerust te worden.

Is het mogelijk dit na te kijken want ik vind het nu wel erg lang duren allemaal. En de tv was toch wel echt de reden dat ik uberhaubt ben overgestapt naar KPN.

 

Bij voorbaat dank,

 

Mattijs


@Schweppes  ben benieuwd wanneer jij de tv krijgt dan, ze zeggen ongeveer 4/5 weken na aansluiting. 

ik schijn geval appart te zijn en wacht al 10 weken, ook bij mij was de reden de tv voor mn gamende zoon, dat ik overstapte van Tmobile naar kpn glasvezel. 

Wel boffend dat jij al popcorn had gekregen,   hahaha ik nog niet eens een mailtje. misschien krijg ik wel een HELE grote bos bloemen als die tv komt


@hmwa  Nou dan wens ik ons beiden sterkte… Ik heb het abonnement op 2-12-19 afgesloten, dus ik zit op 8 weken.

Ik snap best dat ze de tv niet “voor” het activeren van het abonnement willen leveren ivm annuleren van het abonnement. Maar nu 4 weken sinds mijn abonnement actief is mag het wel een keer lukken.

 

 


@Lisa  moet ik jou taggen in nieuwe berichten, of zie je de reactie automatisch? Bvd


@Schweppes Bedankt voor het invullen van je gegevens, excuses je hebt precies gereageerd (kon ook niet anders) toen in 2 dagen vrij was. Ik ga het voor je uitzoeken en kom bij je terug zodra ik meer weet. 


@Schweppes Ik heb een navraag ingediend bij de afdeling logistiek. Ik hoop spoedig een antwoord te ontvangen. Zodra ik terugkoppeling heb, laat ik het hier weten. De verwachte duur is 2 werkdagen. Helaas is het vrijdag.:smile: Maandag ben ik gelukkig ook van de partij. 


@Lisa Ah ok! Ja dat is de wet van Murphy ;)

Bedankt in ieder geval voor de terugkoppeling, dan wacht ik je reactie maandag / dinsdag af.

Ik hoop dat ze inmiddels meer weten.

Fijn weekend alvast.


@Schweppes Yes, ik houd je op de hoogte. Helaas gaat het allemaal niet van z'n leien dakje. Leuke avatar trouwens! Fijn weekend. :blush:


@Schweppes    en 2 werkdagen zijn om :thinking:  jij hebt vast al wel bericht ?

ik ga mn 12e week wachten in, en t enigste wat ik heb zijn antwoorden op t forum zonder enige betekenis :sweat:   


Grijze haren krijg van dat wachten op een mail van dat de tv geleverd wordt. En elke keer zeggen tegen de kids nee weet nog niets van wanneer de tv komt, we wachten ma weer langer 


Ik hoop dat @Lisa vandaag wat meer weet, wacht haar reactie rustig af.

Ik kan me er druk om maken maar dat veranderd niets helaas.


@Schweppes Bedankt voor het wachten, ik was van de veronderstelling dat jij een bericht zou krijgen. Niet dus, ik heb het even nagekeken en zie dat jouw klantnummer in de planning is verschenen (jippie). Eind week 8 (volgende week) zou jouw tv geleverd moeten worden. Hele harde uitspraken durf ik niet te doen, maar zo concreet als nu is het nog niet eerder geweest. Heb je hier nog geen mail over ontvangen? Dan verwacht ik dat je deze spoedig ontvangt. :smile:


@Paul32 Welkom in het topic van Schweppes, is er voor jou al navraag gedaan over een verwachtte leverdatum/week zoals ik aan Schweppes kon doorgeven? Anders doe ik dat graag voor je. 
@hmwa Jou situatie is anders. Eerst een abonnement met korting, deze gewijzigd naar een abonnement met tv. Deze wijziging viel tussen was en schip. We zijn bezig geweest voor je en zitten iedereen achter de broek aan zodat jij zo snel mogelijk een tv krijgt. Ik heb er zojuist nog een mailtje achteraan gegooid. We moesten een extra tv voor je bestellen omdat er in eerste instantie geen tv gereserveerd was, i.v.m. dus deze abonnementswijziging. Ik vind het vervelend voor je, maar kan er weinig aan doen. Je krijgt hoe dan ook een tv. 


Is nog helemaal niets door gegeven van dan komt ie . En heb ook geen e-mail ontvangen 


@Schweppes Bedankt voor het wachten, ik was van de veronderstelling dat jij een bericht zou krijgen. Niet dus, ik heb het even nagekeken en zie dat jouw klantnummer in de planning is verschenen (jippie). Eind week 8 (volgende week) zou jouw tv geleverd moeten worden. Hele harde uitspraken durf ik niet te doen, maar zo concreet als nu is het nog niet eerder geweest. Heb je hier nog geen mail over ontvangen? Dan verwacht ik dat je deze spoedig ontvangt. :smile:


Hi Lisa, ok dat is goed om te horen, bedankt voor de terugkoppeling.

Ik had nog geen mail ontvangen nee, maar dat zal dan nog wel komen. Ik ga er gemakshalve vanuit dat het dan over 2 weken geleverd wordt, als ik dan nog niets heb gehoord meld ik me hier weer, okay?


@Paul32 De TV's worden pas toegewezen aan klanten na de aansluiting van het abonnement. Nu zie ik in het systeem helaas (nog) geen aansluitdatum terug. Naar welke datum had je de monteurafspraak verplaatst en is het gelukt om het aan te sluiten? 


2 Januari zou de monteur komen ma jullie hebben het zelf afgezegd waarom weet ik nog niet nu zijn jullie de 20 januari gekomen en alles werkt nu 4 dagen later gelijk rekening gekregen 

groetjes paul


Nu lees ik ergens dat het al 8 weken gaat duren 


@Schweppes Bedankt voor het wachten, ik was van de veronderstelling dat jij een bericht zou krijgen. Niet dus, ik heb het even nagekeken en zie dat jouw klantnummer in de planning is verschenen (jippie). Eind week 8 (volgende week) zou jouw tv geleverd moeten worden. Hele harde uitspraken durf ik niet te doen, maar zo concreet als nu is het nog niet eerder geweest. Heb je hier nog geen mail over ontvangen? Dan verwacht ik dat je deze spoedig ontvangt. :smile:


Hi Lisa, ok dat is goed om te horen, bedankt voor de terugkoppeling.

Ik had nog geen mail ontvangen nee, maar dat zal dan nog wel komen. Ik ga er gemakshalve vanuit dat het dan over 2 weken geleverd wordt, als ik dan nog niets heb gehoord meld ik me hier weer, okay?

Ja daar mag je vanuit gaan inderdaad. Je mag hier een gil geven als dit niet zo is of als je een paar dagen van te voren nog niets hebt gehoord. Dan kan ik er nog even achteraan voor je. 


@Paul32 Voor sommige klanten heeft het inderdaad even geduurd (8 weken inmiddels:disappointed_relieved:). Door het grote succes konden we helaas niet alle tv's meteen uitleveren. Aangezien jij nog maar net bent aangesloten is het helaas nog even wachten. Ik heb wel even meegekeken en zie dat jou klantnummer wel al in de lijst staat van week 10/11, maar daar kan ik dus geen harde uitspraak over doen. Mocht de tijd verstreken zijn, laat het hier dan maar weten! :hugging:


Update: Ik heb de tv vrijdag ontvangen!

 

Voor mij is nu dus alles helemaal goed en afgerond.

 

@Lisa Bedankt voor je hulp.


@Schweppes Fijn om te horen dat de tv ‘volgens de planning’ geleverd is. Mocht je in de toekomst nog ergens tegenaan lopen, ben je hier van harte welkom! 


@Lisa  Mijn tv is nu defect. Nu wil ik deze laten repareren maar heb geen aankoopbon. Hierdoor komen de kosten van reparatie voor mijn rekening. 

Kan er door KPN een aankoopbon aangeleverd worden?

Het enige dat ik zelf kan vinden is een email van 25-02-2020 dat het nog ongeveer 6 weken kan duren voordat de tv geleverd wordt. Ik heb echter geen track en tracé code van PostNL ontvangen voor de aflevering.

 

Ik heb ook al met de telefonische klantenservice gesproken maar deze kunnen mij niet verder helpen.


Reageer