Skip to main content

@Jeffrey92  Heb je de televisie ondertussen in goede orde ontvangen?  Als ik nog iets voor je kan betekenen dan hoor ik het graag. 


Beste Lisa,

 

Hoe lang moet het al met al duren, ik heb namelijk nog steeds geen mail of informatie ontvangen… Wanneer kan ik die tv verwachten? We zijn de eerste maand al gepasseerd in het nieuwe jaar.

Zijn er meer klanten die nog altijd geen tv hebben ontvangen?

 

Bij voorbaat dank.

*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt

Hey @EBHVB! Ohnee, is de tv nu al stuk? Wat enorm zuur. Top dat je je gegevens al hebt ingevuld in je profiel. Ik zie de tv helemaal niet op de orderbevestiging staan. Is er bij het bestellen iets mis gegaan, waarna de tv handmatig is toegestuurd? Of heb je de actiekorting omgewisseld voor de tv? De tv zou immers op het contract moeten staan namelijk. 


Hallo @Lisa, er is een heleboel fout gegaan bij het aansluiten, dus verbaas mij niet als dit ook fout is gegaan.

Heb alleen een email van KPN ontvangen op 25-02-2020 dat het nog ongeveer 6 weken kon duren voordat de tv geleverd werd (dit ivm de grote vraag). Verder heb ik geen track en tracé ontvangen.

Ik heb geen actiekorting omgewisseld. Dit was de gewone black friday aanbieding.

Gisteren heb ik wel van een collega van de helpdesk nog een screenshot gekregen van de orderbevestiging. Verder kon zij ook niets vinden.

 

Hoop dat jij nog wat kan terugvinden. Hoor het graag.


@EBHVB Ik ga even informeren voor je, want ik kan de correcte bevestiging niet vinden. Je hoort van me!


Reageer