Skip to main content

Goedemiddag,

Ik heb een Samsung TV UE32T5302CKXXH van 12 maanden oud. Hij heeft altijd verbinding met WIFI gemaakt tot eind maart 2024. Bedraad werkt alles nog wel.

De TV is opgestuurd naar CE Repair in Mijdrecht. Daar werkte het gewoon. Maar daarna bij mij thuis nog steeds niet. Ik heb daarna contact gehad met Samsung. Alles wat mogelijk is, is door hen gereset, maar helaas zonder resultaat.

Andere apparaten in dezelfde ruimte (laptop, telefoon, tablet, etc.) maken wel verbinding met WIFI. De tv ziet mijn WIFI wel, maar na invullen wachtwoord maakt hij uiteindelijk geen verbinding. Modem, router etc. is ook al gerest. Helaas zonder resultaat. Ik heb een KPN Box 12. (Serienummer K22096ME581849; Firmware V12.C.24.05.08).

Ik heb de andere topics over dit onderwerp gelezen. De oplossing met de WPS-knop werkt bij mij niet. Ook het instellen van een apart WIFI 2.4 GHz netwerk met WPA2 werkt bij mij niet.

Iemand die mij kan helpen?

Alvast bedankt.

Pedro

heb je misschien een superwifi2 accespoint in de buurt van de tv draadloos staan.
want dan kan je deze doorlussen met een ethernet kabeltje en naar je tv brengen.
hiermee hou je de tv voor de gek, deze denkt dan dat hij met ethernet verbonden is.

dit omdat je zij met ethernet werkt het wel, vandaar deze tip.

Reageer