Skip to main content

Hierbij beklaag ik mij over de armieterige afdoening van de opmerking over de concurrerende aanbieding van Ziggo.

Heel kort: ik zou teruggebeld worden(Joey,Lucas, Ekoue).

Nou vergeet het maar Zo ga je niet met relaties??? om.

Bovendien :eerst  een bedrag noemen en dan later halveren !!.

De compensatie lijkt ook nergens op.

Voordeel bij Ziggo ca Euro 360 (9 xca 40)

Vanaf het ontstaan van  Ales in 1 klant. Dus geen zwalker.

Ik verwacht een coulantere afdoening. SVP uw verdere berichten

m.vr. gr Klantnr. *** Dit als klacht te beschouwen

 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt

*Admin: klantnummer verwijderd ivm privacy

Ik begrijp dat u een betere aanbieding wil van KPN bij verlenging? Volgens mij kan dat soort commerciële zaken niet via dit forum, en moet dat echt via 0800-0402.

Voor klachten heeft KPN een speciaal traject, eenvoudig te vinden door vanaf de hoofdpagina van KPN te zoeken op “klacht”:

https://www.kpn.com/service/klacht-of-vraag-indienen.htm#/

 


Als u denkt dat u bij Ziggo beter af bent, ga dan gewoon. Als je over een jaar terug komt krijg je korting, nu waarschijnlijk niet. Of maar heel magertjes.


Als u denkt dat u bij Ziggo beter af bent, ga dan gewoon. Als je over een jaar terug komt krijg je korting, nu waarschijnlijk niet. Of maar heel magertjes.

Ik dacht niet dat de doelstelling van dit forum is om ongevraagd KPN klanten, die vertellen dat ze al jarenlang tevreden klant bij KPN zijn, maar te vertellen dat ze klant bij Ziggo moeten worden. 

De KPN directie heeft dit forum verklaart tot vervanger van email en in mijn ogen schrijft @hjhorbeek 68 een normale mededeling richting KPN.