Skip to main content

Wij hebben een PTT kast tegen onze schuur aan staan, door het verzakken van de grond en de kast is onze schuur beschadigd. Ik ben al een halfjaar bezig om te achterhalen wie de eigenaar is en bij wie we de schade kunnen melden. 

 

Wie kan ons helpen?

 

Groetjes,

 

Susanne

 

Hi @Susanne1313, wat balen dat er schade bij de schuur is ontstaan :disappointed_relieved: Ik ga even navraag doen bij onze Infra-afdeling of (1) deze kast onder ons beheer valt en (2) zo ja, wat we hieraan kunnen doen. Wil je me ook een foto sturen van het kleine paaltje wat er links naast staat? Volgens mij hoort deze erbij en staat er een nummer op. Kun je verder je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Wil je dan in het veld van Persoonlijke Opmerkingen een goede omschrijving waar de kast precies staat vanaf de straat gezien. Dan kan ik een volledig beeld geven voor de infa-afdeling en kunnen zij ermee aan de slag. Vergeet ook niet je 06-nummer in te vullen, het kan zijn dat ze je willen bellen.


Bedankt voor de reactie! Ik heb de gegevens ingevuld op mijn profiel. Groetjes, Susanne


Dank je wel @Susanne1313! Ik heb een melding gemaakt bij onze infra-afdeling. Zij zullen met je contact opnemen! Mochten ze toch met mij contact opnemen dan kom ik via deze weg bij je terug. 


Bedankt Job!


Reageer