Skip to main content

Vorige week zijn er twee monteurs langs geweest om, op advies van KPN, bekabeling aan te leggen in onze woonkamer aangezien draadloos internet al maanden niet goed werkte. 
Ze hebben op een hele gekke plek , niet recht onder de tv, maar in een hoek, een gat geboord….. en daarbij een waterleiding geraakt. Het water spoot omhoog dus vervolgens hebben we de kranen dichtgedraaid. Ze zijn gestopt met bekabelen aangezien ze bang waren dat ze nog wat zouden raken.en zijn toen weggegaan.

we zitten nu met een gat in de vloer, een waterleiding die geraakt is en geen bekabeling. Al met al een zooitje …. Er werd gezegd dat KPN met spoed contact met ons zouden opnemen maar tot op heden hebben we niks vernomen. Mega irritant ….. vraag is nu: hoe verder? De klantenservice kan me niet helpen en zeggen: u wordt teruggebeld maar door wie of wat en wanneer?? 
Wie o wie kan me helpen! 

Vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug @Gomp 

Als je wist/behoor je te weten waar de waterleiding zit, had het voorkomen kunnen worden door de monteurs elders te laten boren.

 

 


Ik zou de klantenservice nog maar een keer bellen en aangeven dat dit per direct opgelost moet worden. Het is toch van de gekke dat je de kranen dicht moet houden totdat het KPN heeft behaagd om terug te bellen. Sowieso is het super onbeschoft van een monteur om na eigen aangerichte ravage gewoon te vertrekken. KPN moet hierin direct de leiding nemen en de onderaannemer aanspreken.


@Jan van KPN misschien mag ik je niet taggen maar gezien het verhaal doe ik het toch , vanwege de ernst ervan


Hi @Gomp, welkom hier. 

Wat een ontzettend naar verhaal. Ik lees dat je terug zou worden gebeld, is dit inmiddels gebeurd of nog niet? En heb je zelf ook nog contact opgenomen?

Ik hoor graag van je. 


@Alex van KPN,

Ik heb inmiddels contact kunnen leggen met de escalatie afdeling.  En van daaruit gaan we verder. 
 

Groet,

Erica 


@Alex van KPN,

Ik heb inmiddels contact kunnen leggen met de escalatie afdeling.  En van daaruit gaan we verder. 
 

Groet,

Erica 

houd ons vooral op de hoogte als je wilt


 

Als je wist/behoor je te weten waar de waterleiding zit, had het voorkomen kunnen worden door de monteurs elders te laten boren.

@Nomen Nominandum óf als installateur, die gaat boren in een voor hem onbekende woning, neem je minimaal een leidingzoeker mee voordat je die boor een muur indrukt. Over “kunnen voorkomen” gesproken. 😎

 

 

 


Vul in het privédeel van je profiel je NAW-gegevens, klantnummer en laatste 4 cijfers IBAN in, dan komt een moderator er binnenkort op terug @Gomp 

Als je wist/behoor je te weten waar de waterleiding zit, had het voorkomen kunnen worden door de monteurs elders te laten boren.

 

Wat een rare opmerking. Je weet niets van de vraagsteller. Denk je nou echt dat iedereen weet waar alle leidingen liggen in de woning? Ik woon in een boerderij van 120 jaar oud. Twee keer lekkage gehad waarbij een professioneel bedrijf met warmtemeters de locaties kon opsporen. Verwacht je echt dat ik van alle leidingen dat had moeten weten? En van de vraagsteller weet je de situatie ook niet, dus hoezo?