Skip to main content

Om zo'n kpn kastje te bouwen moet t per se op deze manier gebeuren ik had het zelf beter gedaan dan dit. Je hoeft hier geen vakkundig te zijn want muur slopen en de kosten van nieuw muur moet ik dat zelf betalen .?

Ik zou de kosten voor herstel ervan zeker verhalen op KPN voor dit “broddelwerk”.

(Als het goed is heeft KPN / onderaannemers daarvoor wel een verzekering die het dekt.
Dus men hoeft er ook niet eens rechtstreeks zelf voor in de buidel te tasten).


Za zal ik zeker doen bedankt voor je reactie. Dit gebeurt  altijd als ze geen moeite doen om hun taak met liefde verrichten en als maar snel weer vandoor gaan.


Tja helaas, dat is op velerlei uitbesteed werk al “vele jaren” het geval.
Ervaring door de jaren heen (ik ben gepensioneerd). Ofwel eigenlijk “niks nieuws” onder de zon. Hoewel er toch wel een trend waarneembaar is, dat het tegenwoordig veel vaker voorkomt dan “weleer”.


Dat is zo te zien veroorzaakt om de oude doos uit de stuclaag te trekken omdat die er vast ingestuct zat.

Trouwens goedkoop gebeurd, zit geen hechtlaag tussen, brokkelt het alleen maar meer af.


Trouwens goedkoop gebeurd, zit geen hechtlaag tussen, brokkelt het alleen maar meer af.

Kijk, dat lijkt dan meer in overeenstemming met ervaring van een vakman op stucwerk terrein.  :wink:  :thumbsup:
(Daar heb ik geen verstand van :scream:  :laughing:  ).


Hoi Allemaal,

Vernieling van een goed van een ander mag niet en is tevens strafbaar.
Aanklagen is dus een optie.:wink:
Maar ik zou inderdaad de opdrachtgever KPN, denk ik.
Verantwoordelijk/aansprakelijk stellen voor de geleden schade.


Hallo @catas Dat ziet er inderdaad behoorlijk slordig uit. Is het gelukt om de melding door te geven? Heb je nog hulp nodig? 


De aanleiding en de voor historie niet wetende, het zou best kunnen zijn dat de monteur zijn(m/v) best heeft gedaan om het aansluitkastje passend te maken en mooi vlak in de wand te krijgen EN stuc schade is dan vaak onvermijdelijk EN het is zeer eenvoudig weer te herstellen, kapje eerst er weer afhalen.


Bedankt voor al jullie reacties. Nee bart heb nog geen melding kunnen maken


Ik wil je daar gerust mee helpen, maar je kunt dit ook via de klantenservice laten doen. Bel in dat geval even met 0800-0402. Als je wilt dat ik dit doe: zou je dan jouw KPN Forum profiel willen voorzien van de naam van de contractant, je postcode / huisnummer, je mobiele nummer en je klantnummer? (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.) Laat je het weten als je dit gedaan hebt?