Skip to main content


Ook bij mij brand het servicelampje op de ExperiaBox V10 de laatste 3 dagen een aantal keren per dag. Dit lijdt tot schokkerige TV beelden en soms helemaal geen beeld. Soms valt ook internet geheel even weg. Inmiddels al zeker 6 maal de router uitgezet (stekker er uit) en opnieuw opgestart, net als het interactieve TV apparaat. Na opstarten doet alles het weer maar het blijkt toch een steeds terugkerend probleem. Een half uur geleden nog. Heb de laatste keer niks ondernomen en na 5 minuten werd het lampje vanzelf weer groen. Maar er lijkt hier duidelijk aan KPN zijde iets niet in orde.


Admin: eigen topic gemaakt voor je reactie

Hallo @hanszw , heb je een koper- of een glasverbinding?

Indien glas, haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom en reset de V10 eens door met een paperclip het resetknopje ingedrukt te houden tot alle lampjes knipperen en uitgaan, daarna meteen de reset loslaten.

Heb je koper dan alleen de V10 resetten zoals eerder beschreven.

Gaat het nu beter?

Succes.


Admin: meeverplaatst


Heb je de bekabeling gecontroleerd? Gebruik je draadloze verbindingssets toevallig of andere apparaten die data via het electriciteitsnetwerk?


Admin: meeverplaatst


Hallo @hanszw Hoe is de situatie nu? Als je nog hulp nodig hebt, zou je dan op de vragen van JanD en Joep1965 kunnen ingaan? We lezen het graag!


Ik reageer maar eens op dit topic, want ook ik heb dit probleem met de KPN Experiabox V10a.

De firmware op mijn router is v5.00.58 build505-owl.

Kan via de laptop van mijn werk geen VPN verbinding maken. Heb een backup gemaakt van de router en de router een hard reset gegeven. Na opnieuw starten helaas geen succes :-(

Erg vervelend, want kan zo niet thuis werken met de laptop van mijn werk.

Hoe kan ik dit nu oplossen?

 


@Nick_66  Dit is een heel oud topic. Maak even een nieuw topic aan. Dan pakken we die binnen een aantal werkdagen op.