Skip to main content
Antwoord

Services lampje blijft oranje op V10

• September 12, 2025
  • 4 reacties
  • 55 keer bekeken

Wat ik ook probeer het lampje blijft oranje

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Tewa, brandt het servicelampje oranje, of knippert het oranje? Beide kan een verschillende betekenis hebben zoals we in de Kennisbank toelichten.

Het services lampje gaat over verschillende dingen, waardoor we door de kleur nog niet meteen weten wat er precies speelt. Werkt de verbinding zelf wel volledig, of merk je daarbij ook dat er iets niet goed gaat?

Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je het makkelijkste een terugbelafspraak maken via onze site.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 16, 2025

Hoi ​@Tewa, brandt het servicelampje oranje, of knippert het oranje? Beide kan een verschillende betekenis hebben zoals we in de Kennisbank toelichten.

Het services lampje gaat over verschillende dingen, waardoor we door de kleur nog niet meteen weten wat er precies speelt. Werkt de verbinding zelf wel volledig, of merk je daarbij ook dat er iets niet goed gaat?

Kan je er meer over vertellen? Wij zien niet wat jij ziet, we weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we mee kunnen denken. Als je het makkelijker vindt om het telefonisch toe te lichten kan dat ook, daarvoor kan je het makkelijkste een terugbelafspraak maken via onze site.

• Auteur
  • Topper
  • September 16, 2025

Dag Jasper, bedankt voor je reactie. Ik heb met de klantenservice gebeld. We hebben alles doorgenomen en uiteindelijk werd besloten een monteur langs te sturen. Deze is zaterdag geweest, maar kwam er niet uit. Of eigenlijk  kwam hij er wel uit. Er is niets mis met de apparatuur bij mij. Hij is weggeweest en kwam na een poosje terug en zei dat in de centrale? (de naam ben ik vergeten) ook niets mis was. Het probleem moet dan onder de grond liggen. OP het glasvezelnet kastje brand wel de powerlamp en ook de ethernetlamp, die zoals ik nu weet zorgt voor overdracht naar de modem, maar het glas lampje brandt niet. Er komt dus geen signaal naar binnen. Waardeloos allemaal. 

Maar zowel klantenservice als ook de monteur waren supervriendelijk EN klantvriendelijk (heerlijk als ze je niet laten merken dat je stom bent, … “dit weet toch iedereen”, ik niet dus)

Straks komt er iemand  (die de straat gaat opengooien denk ik) .

• Auteur
  • Topper
  • September 16, 2025

Ik heb net een heel uitgebreid verslag gemaakt en op verzenden geklikt, helaas kreeg ik de melding; something went wrong.

Ik ga het niet nogmaals schrijven. Eindconclusie is alles opgelost, Het was toch een breuk/deuk in de kabel in de centrale

Jasper van KPN
Moderator

Ik snap dat je het niet nogmaals wilt schrijven na zo'n foutmelding! Gelukkig is het door de doorverwijzen van de eerste monteur en de herstelwerkzaamheden van de volgende monteur opgelost, en heb je nu weer een goed werkende verbinding. Mochten we nog iets voor je kunnen doen dan weet je ons te vinden.