Skip to main content

Ik heb internet probleem sinds vanochtend me glasvezel kastje brand het licht van de power van de connection knippert en op me modem knippert het internet lampje?

Ik heb namelijk een probleem met mijn internet sinds vanochtend doet diehet niet glasvezel kastje brand er een lichte alarm en power en bij de modem knippert de internet

Admin: berichten samengevoegd met bestaand topic


Dan wordt het tijd om de klantenservice 0800-0402 te bellen.  24/7 bereikbaar voor storingen. 


Dan wordt het tijd om de klantenservice 0800-0402 te bellen.  24/7 bereikbaar voor storingen. 

Heb ik al gedaan ze sturen pas over 3 dagen een monteur enig idee wat het probleem kan zijn?


Een knipperend ledje is toch vaak een probleem tussen de centrale en het glasvezelkastje.  Ik neem aan dat je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom hebt gehaald?!


Een knipperend ledje is toch vaak een probleem tussen de centrale en het glasvezelkastje.  Ik neem aan dat je het glasvezelkastje al een keer 2 minuten van de stroom hebt gehaald?!

Ja klopt heb ik al gedaan meerdere keren zelfs maar helaas geen resultaat 


Dan heb je gedaan wat je kon en is een monteur de enige oplossing.  Vanwege te kort aan monteurs duurt het helaas wat langer dan normaal. 


Hoi @Ecc002, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt niet goed inderdaad! Ik heb geen gegevens van je, dus ik weet enkel wat je in je berichten noemt, Op basis daarvan lijkt het inderdaad alsof een monteur hiervoor de beste optie is. Is deze inmiddels geweest, is het daarbij opgelost?