Skip to main content

Is er een mogelijiheid om te kiezen voor gegevens via de kabel of vis een simkaart?

Ik denk aan een bijvooorbeeld een “kastje” tussen binnen komst kabel en modem en deze laten kiesen via afstandsbediening of APP.

 

Welkom @trutoms op het KPN Forum! Door de drukte op het forum, kom ik er nu pas aan toe om op jouw bericht te reageren.

Je vraagt of het mogelijk is om te kiezen voor gegevens via een kabel of een simkaart: wat bedoel je hier precies mee? Wat is voor jou een gewenste situatie? Ik hoor het graag van je! 


Ik zou graag een of/of situatie willen maar ook en/en zodat als er “echt” 5G is dat ik dan erg snelle verbinding heb. En als ik een 4g Acces point maar kan de oude situatie ongewijzigd blijven.

Alvast bedankt.


Wij gaan 5G abonnementen aanbieden, als jij een 5G geschikt mobiel apparaat hebt, kun je straks gebruik maken van de hogere snelheden van 5G. Hoe het er straks allemaal precies uit komt te zien, is nog even afwachten. De 5G-frequentie die hogere snelheden mogelijk maakt is pas in 2022 beschikbaar voor Nederlandse telecomaanbieders. Vanaf dan kun jij ook genieten van de hoge internetsnelheid van 5G. Houdt onze 5G pagina in de gaten!