Skip to main content

sinds 14-8-2020 veel hinder met wifi ontvangst

  • August 18, 2020
  • 0 reacties
  • 10 keer bekeken

sinds afgelopen vrijdag 14-08-2020 valt met vaste regelmaat mijn router weg waardoor ik geen WiFi ontvangst heb. KPN stuurt telkens beruchten dat het opgelost is, maar telkens valt de router weer in storing. Hiervoor nooit last gehad! Gaat wel irriteren nu! ArjanVDam uit Pijnacker

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.