Skip to main content

Sinds ongeveer 2 weken werkt mijn internet soms niet op een aantal mobiele telefoons (mn apple telefoons) en mijn TV.  Terwijl veelal op andere bekabelde en mobiele apparaten deze wel werkt. Ik heb een aantal keer mijn experiabox V10 gereset en dan veelal werkt die pas na een tijd wel weer. Is er een software update geweest of zo? Kunnen jullie mij helplen met een structurele oplossing?

Hallo @Martijn van der Sman gebruik je ook nog wifi-versterkers van KPN of andere merken?

 


Ja ik heb 2 superwifipunten die ik per kabel heb aangesloten op mijn experiabox. Hetgeen al een half jaar is dus daar is niets aan veranderd


Beste @Martijn van der Sman, wat jammer om te lezen dat dit probleem zich voordoet! Ik begrijp dat het niet op alle aangesloten apparaten zo is, maar wel op sommige iPhones en je tv-ontvanger? Welke tv-ontvanger heb je? En heb je deze rechtstreeks aangesloten op je V10? Of heb je er een DVS/switch/splitter o.i.d. tussen zitten? Kan je die er dan eens tussenuit halen? 

Voor wat betreft de mobiele telefoons: maakt het ook nog uit waar jij staat in je huis ten opzichte van het modem en de SuperWifi punten? Zie je, als je geen internet hebt, ook iets veranderen in de lampjes op de V10 of de SuperWifi punten?