Skip to main content

Wij hebben al vanaf vrijdag 15 maart geen internet.

Vandaag, dinsdag 19 maart zou de service monteur langs komen tussen 17:00h en 21:00h, die heeft op het laatste moment afgebeld.

Zeer teleurgesteld in de slechte service van KPN

Volgende afspraak hebben wij gemaakt voor 2 april.

 

Ik ben niet van plan om te betalen voor internet wat wij niet hebben. 

Graag een constructief antwoord.

Hoi @Benkoelen, ik kan me voorstellen dat het geen pretje is om zo lang zonder verbinding te zitten! Wij hebben helaas geen invloed op de monteursplanning, de monteur wordt op het eerstvolgende beschikbare moment (aan onze en jouw kant) ingepland.

Betalen voor iets wat je niet gebruikt is niet de bedoeling natuurlijk, daar zijn wij het ook helemaal mee eens. Nadat de storing is verholpen kan je online een vergoeding aanvragen voor die periode: Vergoeding bij een netwerkstoring. Als het via die weg op dat moment niet lukt kun je ons bellen op 0800-0402. Voordat het verholpen is kan dat nog niet.


Als je Kpn mobiel hebt , kun je evt 100 gb data gratis erop laten zetten via de klanten service.

 

Als jij geen Kpn mobiel hebt kun je evt een Noodpakket aanvragen  


Bedankt voor het advies, helaas niet van toepassing voor ons.


Dat is een goede toevoeging inderdaad, ik was die vergeten te noemen in mijn bericht. Dat maakt het wel lastiger. Hopelijk kan de monteur het volgende week oplossen zodat het dan weer werkt.


Reageer