Skip to main content
Vraag

Sinds 19 juni storing in Wapenveld

  • June 28, 2026
  • 0 reacties
  • 11 keer bekeken

Wij hebben in Wapenveld nu al sinds 19 Juni last van een storing. Ik krijg bijna elke dag een smsje dat de storing is opgelost en dan een paar uur later weer een bericht "oh nee, helaas toch niet"

Het is inmiddels 28 Juni en zelfs op facebook zag ik dat aan de andere kant van het dorp men al een week last heeft van de storingen. Volgens de storing pagina van kpn staat de storing open, maar is het opgelost op 21 Juni (wat dus niet klopt)

Internet (en daarmee ook TV) valt regelmatig weg en dan heb je gewoon ineens een tijdje helemaal niks. De chat is inmiddels weg bij kpn en via de "fantastische" AI aan de telefoon wordt je ook niet geholpen. 

Ik begin er ondertussen wel een beetje klaar mee te raken. Er wordt niks gecommuniceerd door kpn en je kunt niemand bereiken. Gaat KPN, behalve elke dag dezelfde berichtjes sturen, hier nog een keer daadwerkelijk wat aan doen?