Skip to main content

nu al 48 uur geen iternet/wifi/tv en telefoon ???

als ik bel krijg ik een bandje pffffff

En wat zegt dat bandje? Is de storing bekend? 


Hallo @vleut ,

Check eerst even of de storing bij KPN bekend is: 

https://www.kpn.com/service/storingen.htm

 

Zo niet?, bel dan 0800-0402. Spreek in “storing” en blijf aan de lijn. Voor storingen is dit nummer 24 uur per dag bereikbaar.

 

 


Storing is bekend maar er wordt niets aan gedaan ?? 


Niet elke storing is meteen verholpen. Zeker niet tijdens de pinksterdagen. Op die website kun je je aanmelden voor updates. 


Dan vieren ze bij de KPN al vanaf vrijdagochtend 09.13 uur al Pinksteren zeker ??? 


Dan vieren ze bij de KPN al vanaf vrijdagochtend 09.13 uur al Pinksteren zeker ??? 

Ja. Daar komt het wel zo ongeveer op neer. Als er echt iets kapot is wat gerepareerd moet worden, dan gebeurt daar op vrijdag helemaal niks meer aan.


Dan vieren ze bij de KPN al vanaf vrijdagochtend 09.13 uur al Pinksteren zeker ??? 

Ja. Daar komt het wel zo ongeveer op neer. Als er echt iets kapot is wat gerepareerd moet worden, dan gebeurt daar op vrijdag helemaal niks meer aan.

 

Hoi @Nick83 

Afgelopen vrijdag (17 mei 2024) was een normale werkdag, dus ook voor de monteurs van KPN en Netwerkbeheerder KPN, alleen is de storing bij TS @vleut van dien aard dat het over de Pinksterdagen heen getild gaat worden, omdat daar afgelopen vrijdag geen tijd meer voor was of dat er onvoldoende monteurs in het veld waren.

Het zal dus dinsdag 21 mei 2024 (na de Pinksterdagen) opgepakt gaan worden (zoals mede forumlid @Noordzee al aangaf in zijn reactie), en dan hangt het van het probleem af, hoe snel deze storing verholpen kan worden.
Dus TS  @vleut  zou bijvoorbeeld van haar smartphone een hotspot kunnen maken, om zo enigszins gebruik te kunnen maken van internet.
Heeft @vleut een mobiele aansluiting bij KPN, dan kan zij of hij een extra databundel aanvragen via de storingsdienst van KPN.

 


ben nu via hotspot me ding aan doen ! maar om de twee uur sms sturen omdat gb op is ? kpn dacht goeie service ook vanwege de hoofd provider van nederland maar nu laat je ons wel in de steek ! niet verwacht van jullie 


 

Dan vieren ze bij de KPN al vanaf vrijdagochtend 09.13 uur al Pinksteren zeker ??? 

Ja. Daar komt het wel zo ongeveer op neer. Als er echt iets kapot is wat gerepareerd moet worden, dan gebeurt daar op vrijdag helemaal niks meer aan.

dat kan toch niet als de grootste 

 

Translator

Pinkster weekend is voorbij ! Dus neem ik aan dat we nu eindelijk worden geholpen ?? 

 
Admin: Dubbele topics samengevoegd

@vleut is er een storing of gaat het om een nieuwe aansluiting? Bel even met de Klantenservice van KPN op het gratis nummer 0800-0402. 


Translator

 

Als we bellen krijgen we al 4 dagen te horen er is een storing !

maar hoe en de wat verder niet ??? 


Pinkster weekend is voorbij ! Dus neem ik aan dat we nu eindelijk worden geholpen ?? 

Voor niet-werkende diensten is KPN 24/7 bereikbaar @vleut 

 


Translator

 

24/7 bereikbaar met een bandje pffff 


@vleut je kan ook aan de telefoon blijven en dan wordt je doorverbonden met een medewerker of spreek in “ik wil met een medewerker spreken “. 


Waarom worden wij nog steeds niet geholpen ?? het is nu 10 dagen geleden en nog steeds geen internet/tv en telefoon ….

 

Admin: samengevoegd met je bestaande topic hierover


Hallo @vleut , heel vervelend als je al zo lang zonder diensten zit. Heb je al telefonisch contact gehad met KPN? Dat kan door 0800-0402 te bellen en in te spreken dat je storing hebt.

 

Admin: meeverplaatst


Waarom heeft er na 8 dagen in dit topic nog steeds geen KPN medewerker gereageerd? 


 

we zitten inmiddels op dag 10 en nog niets gedaan ????

we zitten inmiddels op dag 10 en nog niets gedaan ????

Heeft u uw forumprofiel al ingevuld? 

https://forum.kpn.com/settings/profile


Nick83 ja wat heb ik gedaan 


Hi @vleut, niet fijn dat de storing later nog niet opgelost bleek. Onze klantenservice is de snelste weg van contact en ik vermoedde dat het gelukt was na de tip van @Hoopvol.

Ik heb je gegevens erbij gepakt, er was inderdaad een storing in jouw buurt, die tot gistermiddag heeft geduurd. Excuus voor alle ongemak! Deze storing staat sinds gistermiddag op opgelost. Klopt het dat jouw verbinding het sinds dien weer doet? 


Bij mij wel maar bij de buuren ligt het er weer uit na 1.5 dag ! 

glaspoort komt morgen weer langs ? geen breuk in de kabels en zou het netjes vinden als kpn ons eens belde ? klantnummer is
 
 
Admin: Klantnummer verwijderd i.v.m. privacy

@vleut Voor informatie over de glasvezelverbinding en onderhoud of reparatie kan je contact opnemen met onze collega's van Netwerk. Zij beheren de glasvezelverbinding en kunnen meer inzien over wat er precies speelt.


Reageer