Skip to main content

Al sinds twee dagen geen internet en tv. Er is vandaag een monteur geweest, kon het niet oplossen, daarna kpn kabel, zeggen dat de glasvezel goed is. Het gasvezelkastje vandaag tweemaal vernieuwd en blijft knipperen. Kpn zou contact opnemen, niet dus, zelf gebeld, kunnen niet vertellen wanneer een monteur komt. Mijn partner is rolstoelgebonden en haar enige hobby die ze zelfstandig nog kan is tv kijken. Te gek voor woorden dat je dan niets meer hoort. Het geeft hier grote spanningen.

We hebben wel exstra mb' s gekregen, maar streamen is minder en lastig in te stellen.

Ik was altijd fan van KPN, maar dat is nu tot het minimum gedaald.

Hi @mslingen, wat ontzettend zuur dat de diensten niet meer werken. Zeker als je partner nu geen TV meer kan kijken. 😕

Fijn dat je MB's hebt gekregen. Mocht je telefoon de optie hebben dan kun je een persoonlijke hotspot instellen. Daar kan een PC, laptop of Smart TV dan ook weer mee verbinden en dan kan je vrouw op die manier via iTV Online bijvoorbeeld TV op een groter scherm kijken. 
Al zal het nog steeds niet zo handig werken als de reguliere TV, tenzij de SmartTV een optie is. 

Hopelijk is het op die manier te overbruggen. Als er een monteur langs is geweest dan staat er een storingsmelding open en wordt er contact opgenomen wanneer de technische dienst een update heeft.
Controleer ook of je een SMS hebt ontvangen met daarin het nummer van de technische dienst. Direct contact is altijd handig. 🙂

Hopelijk is er dan snel een update!


Ja dat is me bekend, maar niet zo handig. Morgen komt er weer een monteur. Afwachten, we hebben met de glasvezel aansluiting meer problemen dan we ooit met koper hebben gehad.


Hopelijk is het na vandaag opgelost en zijn er geen problemen meer. Laat je weten of alles gelukt is?


Monteur is geweest, maar zit niet bij ons maar mogelijk iets van een printplaat in de kast van KPN. Ze volgen het, mogelijk maandag een vervolg. We hebben wel tv, maar een vreselijk haperend internet dat steeds wegvalt. We hopen dat het eens opgelost wordt.


Fijn dat de oorzaak in elk geval gevonden is. 🙂 Ik hoop dat ze de printplaat snel gerepareerd hebben. 🤞


Dat vermoed de monteur. Ik heb er allemaal niet zoveel vertrouwen in. Na een handvol deskundigen werkt het na vijf dagen nog steeds niet. 


We hoopten vanmorgen iets te horen, ik hoefde niet meer te bellen. Nu men weet waar het probleem zit, dan verwacht je toch snelle actie van KPN, maar helaas. Kennelijk heeft het oplossen geen prioriteit, ook al zit je dagen zonder internet.  

DUS KPN ACTIE ONDERNEMEN!!!!!!


We hoopten vanmorgen iets te horen, ik hoefde niet meer te bellen. Nu men weet waar het probleem zit, dan verwacht je toch snelle actie van KPN, maar helaas. Kennelijk heeft het oplossen geen prioriteit, ook al zit je dagen zonder internet.  

DUS KPN ACTIE ONDERNEMEN!!!!!!

Helaas geen telefoontje, niemand gezien en weer een dag voorbij.  Ik was een fan van KPN, maar dat heeft een ernstige deuk opgelopen. Een kleine moeite om even aan te geven waarom men niet komt of actie onderneemt. Moet ik echt naar kassa en de consumentenbond?


Wil je je forumprofiel aanvullen met je adresgegevens? Dan kan ik kijken of er een update is. 🙂


Ik heb ondertussennweer contact gehad, men is ermee bezig. Sinds vanmorgen schijnt alles weer te werken. Of het opgelost is weten we niet. Ook een noodpakket gehad met digitenne en een mifi.


Werkt alles nu nog steeds? Je kunt het noodpakket nog even bewaren, mocht het toch weer mis gaan. Als het ongeveer een week stabiel goed werkt kun je deze volgens de instructies weer retourneren.


Ja, alles werkt nog steeds. Wifi is wel langzamer dan het was. Ik stuur het noodpakket volgende week retour.Â