Skip to main content

Hallo,

Sinds 2 dagen heb ik geen wifi meer. Het wifi lampje brand continu groen, maar het internet lampje knippert snel groen. Ik heb de modum al meerdere keren aan en uit gedaan, van het stroom gehaald en gereset. De kabels lijken in orde en volgens jullie is er ook geen storing of werkzaamheden in de buurt. Wat kan ik nog doen om dit probleem te verhelpen? 

Mvg

Wifi lampje brand continue groen betekent dat je wel wifi heb, maar internet lampje knippert betekent geen internet verbinding. Hoe is jouw modem aangesloten? Met een glasvezelkastje of direct op DSL?


Hij zit direct op DSL aangesloten. Hij ziet de wifi inderdaad wel, maar inderdaad geen internet.


@DaveMeijer Je moet wel de klantenservice bellen, ze kunnen een lijnmeting doen en zien waar het probleem ligt.


Bedankt, dan ga ik dat vanmiddag even doen.


Welk modem heeft u een zwarte box 12 of een witte experia box v 10. Bij de  box 12 mag internet  lampje niet knipperen. Bij de witte v10 mag dat wel :)


Bedankt, dan ga ik dat vanmiddag even doen.

Hoi Dave. Ik hoop dat de klantenservice je heeft kunnen helpen. Dit klinkt inderdaad als een storing op de lijn zelf. Is het al duidelijk waar het probleem precies zat?


Reageer