Skip to main content
Beantwoord

Sinds 3 dagen geen diensten meer op 2223EG, maar niemand kan me vertellen wat er precies aan de hand is


Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

61 reacties

  • Auteur
  • Helper
  • 43 reacties
  • 11 mei 2022

Net contact gehad met KPN. Er komt morgen niemand langs omdat er eerst intern een afspraak met KPN Netwerk moet worden gemaakt dat er een monteur kan komen die toegang tot de kast heeft. Hopelijk is dat morgen helder en dan kan de afspraak worden ingepland. Dus nog even afwachten.


  • Auteur
  • Helper
  • 43 reacties
  • 12 mei 2022

Net weer contact gehad met KPN via het pincode nummer. Nu aardige medewerker aan de lijn gehad. In haar systeem staat dat er vandaag toch iemand zou langskomen. Daar is iets fout gegaan. Verzoek of ik morgenochtend contact wil opnemen om te checken naar de status. 


  • Auteur
  • Helper
  • 43 reacties
  • 13 mei 2022

Ik geef de moed op. Net gebeld. Het goede nieuws was dat ze weten dat er een app nodig is voor openen van de wijkkast. Slechte nieuws is dat er niet kan worden verteld wanneer er een monteur komt, hoe ik daarover op de hoogte wordt gesteld en ik moet afwachten. Op mijn vraag hoe we dan voorkomen dat ik voor de 3e keer onnodig een vrije dag moet nemen of het risico dat monteur voor niets staat. Wist men niet. Afwachten maar. 


  • Auteur
  • Helper
  • 43 reacties
  • 13 mei 2022

Heel mooi, net nog even contact gehad met KPN service desk (08000402) niets om iets opgelost te krijgen maar dat loopt via Speciale telefoonnummer maar om aan te geven dat sinds 26 april mijn verbinding het nog steeds niet doet. En of er desnoods een noodoplossing mogelijk is met en 4g simkaart in een router. Die waren helaas niet beschikbaar. Maar wat er wel werd aangegeven is dat mijn storingsmelding pas is ingegaan op 7 mei nadat ik had aangegeven dat mijn verbinding het nog steeds niet deed.  Omdat de eerste melding te maken had met een generieke verstoring 😂🤣🥲.  En omdat er wordt gewerkt met interne SLA’s het bij KPN netwerk de storing “pas” een dag of 3 openstaat. In ieder geval nog even geduld en de verwachting is dat er binnen een week of zo wel een oplossing zal zijn…..


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@HMES Excuus voor het langer uitblijven van een reactie. 

Ik zie inderdaad dat er nogal wat issues zijn met het toegang krijgen tot de wijkcentrale. Er moet hierbij geschakeld worden tussen verschillende partijen en dat gaat helaas niet vlekkeloos. 

Voor wat betreft de noodoplossing heb ik wel goed nieuws, het is mij gelukt om inderdaad een 4g modem met simkaart en een Digitenne ontvanger op te sturen. Zodat er in ieder geval op deze manier tijdelijk gebruik gemaakt kan worden van internet en televisie. 

Zodra de storing is opgelost krijg je een verzoek om deze weer terug te sturen! Ik hoop uiteraard dat de reguliere diensten zo snel mogelijk weer werken. 

Het noodpakket ligt morgen na 15:00 klaar bij de Coop aan de Rijnstraat, vergeet bij het afhalen niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen!


  • Auteur
  • Helper
  • 43 reacties
  • 24 mei 2022

Gisteren weer zelf even contact opgenomen met KPN Operations of er al een monteur is ingepland die meting kan doen en toegang tot de wijkcentrale heeft. Medewerker gaf aan zelf ook verrast te zijn dat dit nog niet was gebeurt en zou er achteraan gaan. Ik zou worden teruggebeld. Helaas nog niets vernomen. Verbinding doet het sinds 26 april niet. Nu een maand verder. Factuur voor deze maand wel ontvangen…. 


  • Auteur
  • Helper
  • 43 reacties
  • 24 mei 2022
HMES schreef:

Gisteren weer zelf even contact opgenomen met KPN Operations of er al een monteur is ingepland die meting kan doen en toegang tot de wijkcentrale  heeft. Medewerker gaf aan zelf ook verrast te zijn dat dit nog niet was gebeurt en zou er achteraan gaan. Ik zou worden teruggebeld. Helaas nog niets vernomen. Verbinding doet het sinds 26 april niet. Nu een maand verder. Factuur voor deze maand wel ontvangen…. 

 


  • Auteur
  • Helper
  • 43 reacties
  • 26 mei 2022

Gisteren erachter gekomen dat er om 4 uur een monteur aan de slag is gegaan. Gelukkig hoefde deze alleen bij wijkcentrale te zijn want we waren zelf niet thuis. Uiteindelijk zelf reset gedaan en de verbinding werkt weer. 


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@HMES Goed om te lezen dat de verbinding nu weer werkt? 

Is deze de laatste dagen inderdaad ook stabiel gebleven? 

Dan kan ik namelijk de berekening voor teveel betaalde kosten maken! :)


  • Auteur
  • Helper
  • 43 reacties
  • 28 mei 2022

Hoi Rutger, gelukkig wel. Verbinding werkt perfect.


Rutger van KPN
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+15

@HMES Dat is fijn om te lezen! 

De storing heeft in dit geval een maand geduurd, ik ga dan ook een maand abonnementskosten vergoeden. 

Dit bedrag zal in mindering gebracht worden op de volgende factuur waarop dit mogelijk is!