Skip to main content

Sinds 3 weken heb ik slechte wifi. In een uur tijd wordt ik ongeveer 4 tot 6 keer eruit gegooid mobiel, laptop en tv. Ik moet dan tv en laptop handmatig weer opnieuw verbinden gebeurt niet vanzelf en op de telefoon staat er dan verbonden zonder internet. Meerdere keren modem opnieuw opgestart en wifimanager gebruik ik dagelijks. Regelmatig geeft deze aan dat er geen internet is zorg dat je thuis bent. Ja klopt dat  is het probleem. Als ik er wel doorheen kom geeft hij aan dat de wifi snelheid laag is. Ik krijg dan een tool die aangeeft duurt 2 min binnen een minuut geeft deze aan wij kunnen u gegevens niet ophalen. Geen oplossingen dus.

Welk type modem heb je en wat is er zoal op aangesloten qua randapparatuur?


Welk type modem heb je en wat is er zoal op aangesloten qua randapparatuur?

Ik heb de kpn box 12. Momenteel gebruik ik alleen 1 telefoon 1 tv en 1 laptop ermee. Verder niets.


Dag Pascal, 

Ik loop helaas tegen hetzelfde probleem aan. Meerdere keren gereset en de wifi-manager proberen z'n ding te laten doen, maar helaas zonder resultaat. Wij hebben hier nu sinds +/- 3 dagen iedere dag last van, meerdere keren per uur. Apparaten verbinden inderdaad niet vanzelf opnieuw. Dit komt denk ik omdat de WiFi wel verbonden is (dus geen reden om opnieuw connectie te maken voor het apparaat), maar geen internetsignaal doorgeeft... Heel bijzonder!

Bedraad internet heeft overigens nergens last van. 


Dag Pascal, 

Ik loop helaas tegen hetzelfde probleem aan. Meerdere keren gereset en de wifi-manager proberen z'n ding te laten doen, maar helaas zonder resultaat. Wij hebben hier nu sinds +/- 3 dagen iedere dag last van, meerdere keren per uur. Apparaten verbinden inderdaad niet vanzelf opnieuw. Dit komt denk ik omdat de WiFi wel verbonden is (dus geen reden om opnieuw connectie te maken voor het apparaat), maar geen internetsignaal doorgeeft... Heel bijzonder!

Bedraad internet heeft overigens nergens last van. 

Wat vervelend ook voor jullie ! kpn wil er bij mij niks aan doen omdat hun op afstand niets kunnen zien. Bij mij is het begonnen na een update. 


Ha @Pascallegary en @Hiddinga, welkom! Ik zie dat Hiddinga al een eigen topic heeft lopen. Daar krijg je reactie op van de community en/of een moderator. Dit kan wel even duren, het is momenteel behoorlijk druk op het forum. Jij, Pascallegary, geeft aan dat je een Box 12 hebt waar je een telefoon en een laptop via wifi op hebt aangesloten. Je hebt geen accespoints, SuperWifi punten, switches etc. aangesloten? Heb je de Box 12 ook al eens een reset gegeven?