Skip to main content

Hier in spijkenisse zit ik al 6 dagen zonder internet en tv.   

Er is een storing volgens de storings website. 

Allemaal leuk en aardig..  maare..   Ik zie niemand van KPN hier.. 

Storing word om de 4 uur bijgewerkt naar 4 uur later..  Dat lijkt me automatisch te gebeuren want er gebeurd niets.   

In deze straat word gegraven door riolering van de gemeente..  Zij verklaren niets geraakt te hebben en dat lijkt mij ook plausibel want de glasvezel loopt 2 meter van waar zij aan het graven zijn.  

 

Lampje Alarm knippert op de ONT van Nokia.  

en dat doet ie al 6 dagen nu.  

Helpdesk weet niet wat er aan de hand is.. maar opgelost word er op deze manier niets..  

Waar ik wel over te spreken ben is dat ik in ieder geval een databundel ontvangen heb zodat ik in ieder geval nog iets kan.  

Hoe gaat dit opgelost worden zodat ik weer van m,n verbinding kan genieten ?   

Hey Eddy, zoals ik het nu zie is de storing nog steeds gaande, en heeft een geplande oplosdatum van morgen. Maar, ik kan helaas op dit moment ook niet zien wat er precies aan de hand is, en of het daadwerkelijk morgen opgelost gaat zijn. Voor nu kan ik je dan ook alleen maar vragen af te wachten.

 

Belangrijk om te weten: als je databundel op is, bel ons even weer. Dan vullen we die databundel weer aan.


@Erik van KPN Hey Erik.  De storing is opgelost.  Er waren 24 glasvezel kabels geraakt.  Er zijn gisteren 2 ploegen geweest om alles te repareren en vanaf 20:00 (feyenoord-psv) was de glasvezel verbinding weer gerepareerd.   Speedtests en checks gedraaid en grote complimenten voor de reparatie ploeg die hier onder bizarre omstandigheden prima werk hebben verricht.   Het enige dat jammer was is de communicatie vanuit KPN.   Maar voor de rest gezien de omstandigheden hier geweldig opgelost.  

Dit topic kan dicht. 


Ik lees dit topic nu pas anders had ik kunnen reageren met hoe en wat. Spijkcity is mijn regio 🥳 Fijn in ieder geval dat het is opgelost.