Skip to main content

Beste,

 

ik heb sinds afgelopen woensdag 8 november geen internet en daarmee dus geen enkele dienst meer van KPN. Er is een storing in de wijk m.b.t. aansluitingen die kruisen en verkeerd aankomen. Ruim 30 woningen die bij dit probleem betrokken zijn en dus geen internet meer hebben.

Ik heb sinds woensdag al bijna dagelijks gebeld en wordt letterlijk van het kastje naar de muur gestuurd tussen KPN en KPN Netwerk, blijkbaar kunnen deze 2 niet communiceren over dit probleem en moet ik dat doen. Want ik heb het vermoeden dat er sinds 8 november letterlijk niets is gedaan, omdat beide partijen naar elkaar wijzen.

Ik vind het bijzonder dat op 8 november deze storing door een netwerkmonteur al is gemeld met spoed en dit niet zo wordt opgepakt.

Nu komt er morgen een KPN monteur langs omdat dit blijkbaar eerst moet voordat een probleem opgepakt kan worden, maar ik weet nu al dat dit niets gaat oplossen. 

Hoe gaat KPN dit zo snel mogelijk oplossen zonder dat ik constant actie moet ondernemen?

Ik voel mij ernstig in de steek gelaten door KPN en ook niet serieus genomen. 

 

KPN is hiermee ook compleet in gebreke en ik wil dat mijn contract ontbonden wordt per ommegaande zodat ik kan overstappen naar een partij die mij wel internet kan leveren. Is die mogelijkheid er.

Storing is nooit leuk, maar kan bij iedere provider gebeuren.

Zoals ik het lees zit het probleem in de glasvezelkabel buiten? De glasvezel waar de meeste providers over leveren ivm het open netwerk van KPNnetwerk. Je had bij een andere provider dus hetzelfde probleem gehad.

Maar goed, er komt dus een KPN monteur begrijp ik, die KPNnetwerk zal aansturen om de fout op te lossen. Dat is inderdaad de volgorde, want soms kan die KPN monteur het zelf verhelpen.

Als er al 30 woningen bekend zijn zullen ze het groots en met spoed moeten oppakken inderdaad. Die KPN monteur moet vragen naar een mastertitel.

Die "netwerkmonteur" van 8nov is van KPNnetwerk? Duurt wel lang dan, of het is lastig. Communicatie naar de klanten toe kan inderdaad beter.

Hoop dat je wel een Noodpakket van KPN (de provider) hebt gekregen? Data op mobiel of dongel, en Digitenne)


Klopt, de monteur van 8 november was van KPN Netwerk.

Hij heeft de storing gemeld bij KPN Netwerk met spoed, gaf hij aan.

Ik heb vanmorgen zelf gebeld met KPN Netwerk, vanuit daar door verbonden naar de uitvoerder van de lopende storing. Hij gaf aan dat er nu een 1ste actie ligt bij KPN, die zouden daar van op de hoogte moeten zijn. Iets met het vervangen van een lade in de ODF kast? Daarna moest KPN Netwerk zelf nod de nodige acties / reparaties uitvoeren.

Echter als ik met KPN bel weet de klantenservice van niets en verwijzen ze naar KPN Netwerk.

 

Daarnaast heb ik wel een noodpakket ontvangen maar die werkt helaas niet. Ook al 2x voor gebeld.

Lampje op de dongel blijft blauw knipperen, ook na meerdere resets en de SIM kaart opnieuw plaatsen.

 

groetjes


Beste @M.Dittmar, welkom! Excuses voor deze late reactie! Hoe staat het er nu voor? Is er nu een monteur geweest? Heb je voor het noodpakket opnieuw contact gehad met de collega's van 0800-0402? Zij kunnen je hier verder bij helpen.