Skip to main content

Na installatie van glasvezel van KPN heb ik regelmatig problemen met mijn laptop.

Mijn Samsung telefoon heeft dit niet.

Melding is netwerk niet gevonden.

Ik start normaal op en dan ineens dat is willekeurig  bij het overschakelen naar andere website krijg ik melding: Kan netwerk niet vinden.

Ik heb inmiddels een oplossing.

Ik kies  bij instellingen : Netwerk en internet. Kies dan geavanceerde netwerkinstellingen en dan netwerk opnieuw instellen. Dit duurt ca 5 min en dan kan ik weer verder met Laptop.

Is vervelend als je aan het werk bent. Ik heb geprobeerd tegen de router aan weer op te starten maar het werd niet beter( dacht dat afstand probleem zou zijn)

Hopelijk heeft iemand een idee? Alvast bedankt.

Goedemiddag @Truske, bedankt voor jouw bericht en welkom hier op onze Community :)

Mooi om te lezen dat je zelf ook al een oplossing hebt gevonden maar ik snap ook dat dit niet ideaal is wanneer het elke keer 5 minuten duurt voordat je weer verder kunt. Waar het probleem precies in zit, durf ik niet meteen te zeggen maar ik denk wel dat we het in de hoek van je laptop moeten zoeken. Als er een probleem zou zijn met de (wifi) verbinding dan zou je dat ook met je Samsung telefoon moeten ervaren en ik begrijp dat dit niet het geval is.  Heb jij de mogelijkheid om je laptop eens met kabel aan te sluiten op de Experia Box? Dat is puur om even te testen, ben benieuwd of je met een bekabelde verbinding tegen hetzelfde probleem aanloopt. Zie je bevindingen graag tegemoet zodat we vanuit daar verder kunnen kijken wat er nodig is!


Reageer