Toen wij in april gingen verhuizen hadden ze het net aangelegd in de nieuwe straat. "Binnenkort" word het aangesloten in uw woning hoor ik ze nog zeggen.
Nu is het een kastje-muur discussie geworden tussen KPN, KPN-netwerk en de aannemer.
Het draadje ligt er, maar aangezien iedereen hier een betonnen plaat heefr voor de voordeur kunnen ze deze niet doorleggen tot de meterkast. Ze krijgen van de woningbouw geen toestemming om een kabelgoot te plaatsen.
Contact opgenomen met KPN, deze gaf aan dat ik KPN-netwerk moest contacten en KPN-netwerk heeft het bericht doorgestuurd naar de aannemer.
Aannemer neemt geen contact meer op nadat ze ons eerst hadden verteld dat ze "niks voor ons kunnen betekenen".
Een oplossing aangeboden. Aangezien onze berging aan de straatkant staat en grenst aan de meterkast aangeboden om dan de kabel via de binnenzijde van de berging te plaatsen. Geen antwoord terug.
Vervolgens weer contact opgenomen met KPN-netwerk. Deze konden niks voor me betekenen. Na antwoord van mij geen reactie meer. Vervolgens contact opgenomen met KPN, die vertelde mij dat ze niks voor me kunnen betekenen en dat ik een klacht moet indienen bij KPN-netwerk.
Klacht ingediend bij KPN-netwerk. Geen reactie meer ontvangen.
KPN is eigenaar van de kabel. Zorg dan ook voor een oplossing aangezien ik hier schijtziek van begin te worden.