Skip to main content

Goedenavond, 

Op oudejaarsavond is een verdeelkast in onze wijk, met daarin de tv & internet aansluitingen van mij en mijn buren, in brand gestoken. Half januari heb ik ter vervanging Digitenne gekregen (TV) alsmede GB's om te kunnen internetten. Inmiddels is het begin maart en weet ik nog steeds niet wanneer men gaat beginnen met de herstelwerkzaamheden. Ik bel wekelijks met kpn voor meer informatie, maar krijg elke keer een ander smoesje te horen. Waarom moet dit zó lang duren?! Mijn geduld wordt inmiddels aardig op de proef gesteld. KPN, kunnen jullie dit eens gaan oppakken? 

Goedemorgen @Kwes_ , welkom hier op onze Community en bedankt voor jouw bericht!

Dat lijkt inderdaad wel heel erg lang te duren. Nu geef je aan dat je hier wekelijks over belt maar dat je elke keer een ander smoesje te horen krijgt; wat is er de laatste keer dat je hier contact over hebt gehad precies aangegeven? Als jij je forumprofiel in zou willen vullen (en een seintje kunt geven zodra je dit hebt gedaan) dan kan ik vanaf hier even mee gaan kijken. Hopelijk kan ik je vanuit daar van de gewenste duidelijkheid voorzien.