Skip to main content
Beantwoord

Sinds de overgang van XS4all naar KPN is mijn internetsnelheid te laag

• February 5, 2026
  • 3 reacties
  • 32 keer bekeken

Sinds de overgang van XS4all naar KPN is mijn internetsnelheid continu te laag. Volgens mijn abonnement moet dat 100 Mb zijn, maar het is gemiddeld 20 met uitschieters naar 5 Mb! Ik heb alle hulpmiddelen zoals wifi-versterkers etc, maar dit helpt niet. Tijdens de XS4all-tijd was de snelheid gemiddeld 85 Mb. Ik heb al regelmatig een mailtje naar KPN gestuurd, maar nooit een reactie gekregen. Kunt u nu eens reageren anders moet ik mijn abonnement opzeggen.

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door Jasper van KPN

Welkom op de community ​@de W., dat je verbinding langzamer is geworden is niet de bedoeling natuurlijk. Heb je dat alleen via de wifiverbinding, of ook via een bekabelde verbinding? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het liever telefonisch toelicht kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site. Een e-mailadres hebben we, zoals de anderen al aangeven, daarvoor niet.

3 reacties

Ik_Combineer
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+15
  • KPN Monteur
  • February 5, 2026

Dat komt omdat je KPN niet kan mailen, u kunt ze bellen, het nummer en terugbelafspraak opties zijn in dit topic veelvoudig gedeeld. En alternatief kunt u contact opnemen via X of Facebook. 

Forum|alt.badge.img+9
  • Wijsgeer
  • February 5, 2026

Ik heb al regelmatig een mailtje naar KPN gestuurd, maar nooit een reactie gekregen.

​@de W., dan ben ik wel benieuwd welk e-mailadres je gebruikt hebt. En of daar niet een automatisch antwoord op kwam dat je een andere manier moet gebruiken?

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • February 9, 2026

Welkom op de community ​@de W., dat je verbinding langzamer is geworden is niet de bedoeling natuurlijk. Heb je dat alleen via de wifiverbinding, of ook via een bekabelde verbinding? Wij zien niet wat jij ziet, wij weten alleen wat jij vertelt. Hoe meer je vertelt, hoe meer we met je mee kunnen denken.

Als je het liever telefonisch toelicht kan dat ook, daarvoor kan je een terugbelafspraak maken via onze site. Een e-mailadres hebben we, zoals de anderen al aangeven, daarvoor niet.