Skip to main content

Hallo. Wij hebben al sinds dinsdag geen internet meer. Het schijnt te gaan om een storing. Maar de oplossingstijd. Wordt elke keer verplaatst. Weet iemand misschien hier iets van ? Hoelang gaat dit nog duren. En waarom duurt het zo lang..?!

Hi en welkom in onze community @Nico0183.

Door drukte hier zijn we niet eerder bij je topic aangekomen. Rot dat je last hebt van een storing. Hoe staat het er intussen voor? Als het nog speelt, gaat het om internet thuis of mobiel? Kan je meer informatie delen in dat geval? Voor snellere hulp kan je ook bellen met onze klantenservice op 0800-0402. Onze collega's helpen je daar meteen verder.

Hallo Alexandera,

Nee het probleem is nog niet verholpen. 

Ook loopt de communicatie heel slecht. 

De schade aan de kabel is van vorige week dinsdag! En nu nog steeds niet opgelost.

Ik vind dit echt zo enorm slecht geregeld,van zon groot bedrijf als kpn. 

En daarnaast worden we van het kastje naar de muur gestuurd. En kan niemand on vertellen waneer de storing is verholpen.

Dus de binnen 24 uur geholpen regel. Is complete onzin!! 

Daarnaast hebben we vorige week vrijdag al om een noodpakket gevraagd. Dit kon om een of andere reden niet.. maar gister kon het ineens wel. Maar je raad het al. Geen mail gehad. Waneer dit eraan komt. En ok nog niks verzonden.. echt super slecht. En zeer ontevreden!!!

Hè dat is balen Nico, zeker ook dat dat noodpakket zo veel moeite kost 😥 Die kan je juist nu goed gebruiken. Heb je intussen meer gehoord? Zo niet, vul je dan je profiel zo volledig mogelijk in met je naam- en adresgegevens? Als je me hier een seintje geeft zo gauw je dat gedaan hebt, weet ik dat je ze ingevuld hebt, en kijk ik er naar.

Reageer