Skip to main content

Sinds een week hebben wij een wel hele slechte internetverbinding. Wij hebben al jaren glasvezel maar nog nooit zo'n slechte verbinding. Wat je ook probeert, geen oplossing. 

Hoi @Schoonmoeder. Wat vervelend dat je een slechte verbinding hebt. Goed dat je het hier aangeeft. Ik zie dat je jouw postcode en huisnummer al hebt achtergelaten in het KPN Forum profiel. Ik kan helaas geen abonnement vinden op dit adres? Zou je het adres willen controleren? Verder ben ik even benieuwd wat zelf al hebt geprobeerd om het probleem te verhelpen. Ik hoor graag van je!


Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg bent verder geholpen. Als je mijn hulp toch nog nodig hebt, dan hoor ik dat graag van je!


Het volledige adres is ****** Wij hebben sinds 1985 een abonnement bij KPN. Vanaf de eerste glasvezel, alweer jaren geleden, betreft het abonnement vaste telefoon, TV en internet. Het lijkt mij vreemd dat u niets kunt vinden. Maandelijks worden de abonnementskosten afgeschreven. O ja, internetverbinding loopt nog steedsniet lekker.

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Wat ook mogelijk is dat U morgenochtend gelijk  0800-0402 belt dan word er gelijk wat met het probleem gedaan.


@Schoonmoeder Dat is een ander adres dan wat er in jouw KPN Forum profiel staat. Ik heb inmiddels het abonnement gevonden en jouw verbinding doorgemeten. Mijn systeem heeft geen bijzonderheden gevonden. Heb je een trage bekabelde internetverbinding of is jouw WiFi verbinding traag? Stoort de tv-ontvanger ook?

Wat je ook probeert, geen oplossing. 

Wat heb je allemaal al zelf geprobeerd?


Op dit moment zijn er geen problemen meer. Vanzelf opgelost. Mogen ze terugkomen hoort u van mij. Bedankt voor uw reactie.


Wat fijn dat er op dit moment geen problemen zijn. Graag gedaan! :blush: