Skip to main content

We hebben sinds weken al hele slechte wifi. We hebben nu bijna altijd de mobiele data aan. Hoe los ik dit op zonder dat ik constant in dezelfde loop terecht kom op de thuisapp..…

De app levert geen uitkomsten en om de 3 dagen het modem te resetten is helemaal niks. 

Zet een tijdschakelaar tussen modem en stopcontact en laat hem elke dag om 05:00u even 5 minuten uitschakelen. 


Hoi @Bas117 en welkom hier op ons forum :)

Zet een tijdschakelaar tussen modem en stopcontact en laat hem elke dag om 05:00u even 5 minuten uitschakelen. 

Heb je nog iets gehad aan deze goede tip?


Ik heb hier ook klachten over, en heel frappant dit is sinds het glasvezel klaar staat om geïnstalleerd te worden. Dus ik heb het gevoel dat KPN je voor een blok zet. Altijd perfect internet gehad, hoe lost kan dit op? En kom niet met een timer ertussen zetten. Best wel pissend hierover.


@Iwan11 vertel eens wat meer over het probleem wat je ervaart?? Type modem etc. Nu kunnen we er nog niks mee.


Goedemiddag @Iwan11 en welkom hier op ons forum :)

Dat KPN je voor het blok zet, kan ik bij deze meteen voor je ontkrachten, daar is (uiteraard) geen sprake van!

 

@Iwan11 vertel eens wat meer over het probleem wat je ervaart?? Type modem etc. Nu kunnen we er nog niks mee.

Als je inderdaad wat meer context geeft, denken we natuurlijk graag met je mee! Wat betreft het zoeken naar een oplossing zijn we nu eenmaal afhankelijk van de informatie die jij verstrekt. 


Ik heb de Experia Box v10 en nog nooit problemen gehad. Sinds een week of 2 hebben we problemen, op de pcees op de iPads zelfs op mijn mobiel. Mijn mobiel schakelt zelfs naar 5G en dat vind ik heel raar. Ik heb de test gedaan daar bleek dat de snelheid begin 40 was en na een update vanaf afstand was de snelheid iets in de 80. En vandaag is de wifi weer niet je van het.  


@Iwan11 weet je hoe je in moet loggen in het modem? Heb je de herstelknop al een keer ingedrukt?


Wat bedoel je met inloggen in het modem? En waarom de herstelknop indrukken? Wat kan er in de tussentijd gebeurt zijn dat alles op eens trager verloopt?

 


Ik heb de Experia Box v10 en nog nooit problemen gehad. Sinds een week of 2 hebben we problemen, op de pcees op de iPads zelfs op mijn mobiel. Mijn mobiel schakelt zelfs naar 5G en dat vind ik heel raar. Ik heb de test gedaan daar bleek dat de snelheid begin 40 was en na een update vanaf afstand was de snelheid iets in de 80. En vandaag is de wifi weer niet je van het.  

Sorry voor deze late reactie @Iwan11 maar je gaf aan dat je mobiel naar 5G schakelt; kan het zijn dat de wifi assistent actief is op je telefoon? Deze functie zorgt er voor dat je toestel automatisch overschakelt naar 4G/5G zodra dat signaal sterker is dan het wifi signaal waar je gebruik van maakt. Het beste is om deze functie uit te schakelen. Welk type toestel gebruik je?


Reageer