Skip to main content
Vraag

Sinds enkele weken valt de internetverbinding regelmatig weg (V10)

• June 24, 2025
  • 2 reacties
  • 17 keer bekeken

Sinds enige weken op verschillende tijdstippen elke dag nu een wegvallend internet niks nada. En dan zomaar ineens werkt het weer. Via de app allerlei herstellingen modem resetten enz maar het blijft. Netflix kijken schrijf dat maar op je buik. Ff youtube helaas. 
bij bellen met klantenservice de opmerking dat wij erg weinig signaal hebben met de koperen kabel max 38 mb. Maar ik snap dan niet dat het enkele weken geleden geen probleem was terwijl hier in huis niks geen nieuwe wifi apparaten zijn gekomen. Helaas moeten wij glasvezel zelf betalen. Das niet goedkoop zeg maar. 
Balen want we kunnen nu als optie eigenlijk alleen nog maar starlink aanschaffen. 
voor mij gevoel zijn de problemen ontstaan na de laatste update V10 maar zeker weten nee. 
misschien is er wel een hele simpele verbetering 

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Water2018 . Welkom.

38Mbit is niet superveel maar zou ook weer geen probleem moeten geven bij het kijken van netflix of iets dergelijks. Mits je een groot huishouden hebt waarin iedereen op dat moment ook op de pc/laptop/mobiele telefoon zit.

Wat is precies de conclusie van het gesprek geweest? 

• Auteur
  • Topper
  • June 26, 2025

Hé bedankt voor reactie. 
mij is verteld dat deze snelheid al te weinig is voor twee personen. Wij zijn met z’n tweeën en tot een paar weken geleden gewoon goed internet voor wat wij doen. 
maar nu zonder nieuwe apparatuur in huis een trage tot geen verbinding. Netflix op tv kijken doen we maar niet omdat er veel ruis is. Tablet iets kleiner beter beeld.