Skip to main content

Jaren lang op koper van kpn gezeten Haalde 50 makkelijk binnen. nu hebben we glasvezel wat eerst goed werkte maar de laatste maand niet ik kom nog niet aan de 25 soms naast het modem 35 Draadloos meerder buren hebben hetzelfde probleem.met kpn gebeld alles tot in het modem is goed meneer we kunnen en monteur sturen a 75 euro om alles na te kijken.ik weet momenteel even niet wat te doen en ga me maar een oriënteren op een andere provider met komkommer ik er momenteel niet uit.

*Admin: eigen topic voor je aangemaakt

Hallo @Wifi snelheid , als je 1 pc bekabeld aansluit rechtstreeks op het modem, haal je dan je contractuele snelheid?

Wat jij noemt gaat waarschijnlijk over de wifi-snelheid?

Heb je het glasvezelmodem al eens minimaal 2 minuten van de stroom gehad en daarna de modem/router een fabrieks-reset gegeven?

 


Welkom op ons Forum @Wifi snelheid! Bedankt voor je bericht hier. Begrijp ik goed dat het probleem is dat via de wifi geen 50MBps gemeten wordt? Ervaar je naast deze meting ook een trage verbinding, of dat niet? Zo ja, Waar merk je dit aan?

We denken hier graag met je mee. Kun je iets meer vertellen over jouw thuisnetwerk? Welke modem heb je en wat voor randapparatuur is hierop aangesloten? Denk aan versterkers, tv-ontvanger, DVS.. Welke snelheid meet je al je meet via een bekabelde verbinding?