Skip to main content

Goedemorgen,

 

Zins ik op 16 Juli een sms kreeg, ( Beste klant op 16 Juli 2024 tussen 0.00 en 7.00 uur verbeteren we het netwerk in je buurt. hierdoor kan je misschien niet internetten, tv-kijken en/of bellen. Sorry hiervoor. Kijk op kpn.com/onderhoud voor verwachte onderhoustijden. Groet, KPN )

 

Dit smsje kreeg ik nog een keer op 17 en 18 en 19 Juli, Zins 16 Juli doet mijn wifi het meer niet dan wel en ook het internet via de kabel valt telkens weg.

 

Ik heb al meerdere keren contact gehad met KPN, ik heb ondertussen een nieuwe Modem gekregen Box 12 er is een monteur langs geweest, die heeft een nieuwe deel van de glasvezel vervangen.

 

Maar dit alles mag niet baten, nog steeds slechte wifi en internet via de kabel valt nog steeds weg.

 

Ik heb nu al de hele week problemen en voel me niet echt gehoord en wordt van het kastje naar de muur gestuurd. 

 

 

Hi @Thomas001, welkom hier. 

Je hebt zo te zien alles gedaan wat je kon doen en er is dus ook een monteur geweest. Toch moet er een oorzaak zijn. Wat heeft de monteur precies vervangen? EN heeft het wel gewerkt toen de monteur weer vertrok?

Mijn advies is om nog met ons te bellen zodat we live een meting kunnen uitvoeren van de lijn. Ons gratis nummer is 0800 0402. We zijn bereikbaar maandag t/m vrijdag van 08.00 tot 18.00 uur. Zaterdag van 08.00 tot 17.00 uur.

Zou je voor de zekerheid het glasvezelkastje ook 2 minuten stroomloos willen maken? 


Bedankt voor de reactie,

 

alle problemen zijn reeds opgelost, tot nu toe werkt alles weer.

de laatste monteur die langs is geweest is een goude kerel.


Reageer