Skip to main content

sinds ik mijn oude set heb omgeruild voor de nieuwe experia v12 alleen maar ellende…

nu is het zo dat ik er helemaal klaar mee ben….KPN is zeker niet de goedkoopste...dus men dient deze problemen op te lossen.

ik ben al heel lang klant bij KPN...maar als ik alle forums lees….zie ik er helemaal niks in om van het bekende kastje naar de muur gestuurd te worden.

dus zoals een goed consument betaamd….krijgen ze van mij 1 week het op  te lossen...anders zie ik van alles af...en ga naar een ander!

 

zoals eerder gemeld ik ben er helemaal klaar mee!!!

Hallo Jack,

Ik begrijp je frustratie heel goed. Helaas heb ik met dezelfde problemen moeten dealen. Zie ook mijn topic: 

 

De Box 12 is echt een drama apparaat en het is van de zotte dat KPN haar klanten opzadelt met zulke rommel. KPN is blijkbaar niet in staat om normaal functionerende apparatuur aan hun klanten te leveren, dus ik zou je twee dingen kunnen adviseren: een Fritzbox nemen als modem (hebben wij ook gedaan, sindsdien geen problemen meer), of inderdaad overstappen.


thanks Mitchel...ik ga dat direct melden dat ik zon ding wil


Hallo @jackholland66 ,

thanks Mitchel...ik ga dat direct melden dat ik zon ding wil

Je kunt de Fritzbox zelf bestellen via deze website: 

https://www.kpn.com/internet/fritzbox.htm

Los daarvan zou ik je ook willen adviseren om de WiFimanager door te lopen. Dat kan via deze website: 

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/problemen-b.htm#/

Mogelijk gaan SuperWifi-punten de oplossing zijn? Dat zou moeten blijken uit het rapport vanuit de WiFiimanager. 

 


thanks Mitchel...ik ga dat direct melden dat ik zon ding wil

Ik zou op Marktplaats kijken voor een Fritz. Altijd een stuk goedkoper. Zou dan ook nog een repeater bij nemen voor extra bereik 👍🏻


thanks Mitchel...ik ga dat direct melden dat ik zon ding wil

Ik zou op Marktplaats kijken voor een Fritz. Altijd een stuk goedkoper. Zou dan ook nog een repeater bij nemen voor extra bereik 👍🏻

Het instellen van de Fritz! is echt appeltje eitje. De WiFi is ook een stuk krachtiger dan die van Box12, een repeater is misschien niet eens nodig.


thanks voor alle reacties ! ik ga dit voorleggen aan de KPN want ik heb ondertussen drie van die super wifi dingen…..die eveneens voor geen meter werken...mijn snelheid heb ik gisteren gemeten is 15 Mb….upload...na het draaien van dat programmatje….ben ik er 1 Mb mee op geschoten.

 


sinds ik mijn oude set heb omgeruild voor de nieuwe experia v12 alleen maar ellende…

 

Wat voor ellende? Kan van alles zijn. Valt hij regelmatig weg? Bekabelde apparaten (tv van KPN) ook?

 

want ik heb ondertussen drie van die super wifi dingen…..die eveneens voor geen meter werken...mijn snelheid heb ik gisteren gemeten is 15 Mb….upload...na het draaien van dat programmatje….ben ik er 1 Mb mee op geschoten.

 

Zijn die wel goed ingesteld, en op de juiste plek gezet?

Branden ze allemaal groen?

Zie je ze allemaal in de thuisapp staan?

 

Hoe snel is je verbinding zelf? Bekabeld gemeten. Koper? Glasvezel?