Skip to main content

Vandaag met de chatservice gesproken en tot drie keer toe werd het gesprek door de assistent afgebroken zonder enige reden. Echt heel vervelend en ongelooflijk onbeleefd. Heb van 1 gesprek een transscriptie gelukkig (Nancy). Een week geleden heeft iemand mij van de chat service iets beloofd, back office die een update zou sturen of een nieuw modem, wat blijkbaar niet kon volgens de nieuwe medewerker. Hebben wij wel een week op gewacht. Wifi in huis is ineens sinds drie weken waardeloos geworden, we hebben versterkers gereset etc. etc.. Het enige wat KPN mij aanbied is 10 meter kabel om kabels door mijn huis te trekken of een duur betaalde monteur langs sturen. Dit alles is geen oplossing natuurlijk. 

 

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

 

Dat klinkt allemaal niet best. Kunnen we u hier helpen?


Hoi 

Ons netwerk werkte jarenlang probleemloos zoals het is. Ineens drie weken geleden ging het slecht worden. Dat is best raar. De chat medewerkers beloven dingen die ze niet mogen of hangen op wanneer ze het niet weten. Heb een 10 v a modem en twee draadloze versterkers. Ik wil geen kabels door mijn huis heen maar het gewoon weer laten werken zoals drie weken geleden. Heb alle stappen van de manager meerdere malen doorlopen. 


Heeft u dit soort dingen in huis?

 


Nee die van KPN natuurlijk 


Over onbeleefd gesproken. Die stekkers zijn toch van KPN?


Over onbeleefd gesproken. Die stekkers zijn toch van KPN?

Nee. Die zijn eigendom van de klant. De klant betaald er 80 euro voor. Per 2. Als ze stuk of verouderd zijn, dan moet de klant gewoon nieuwe kopen.


Nee die van KPN natuurlijk 

Wat heeft u precies in huis? Welk merk, type of model?


Goedemorgen

Dank alvast voor het meedenken.

Ik heb twee superwifi punten WE2-4EB8EO.

Ik heb er 1 draadgebonden aan de router zitten en een ander staat boven

 


De v10 met 2 super wifi's is een uitstekende combinatie.  Het gebruik van draadloze verbindingsets is dat NIET. Die kunnen het hele net werk verruineren.  Het lijkt er op dat het in uw geval ook zo is. Kunt u een dagje testen zonder de draadloze verbindingsets?


Goedemiddag @Erik Soer! We hebben geen reactie meer van je gelezen. Is het inmiddels opgelost, heb je de tip van Joep1965 kunnen opvolgen en een dag getest zonder de DVS?

Als je nog hulp nodig hebt, lezen wij het graag!


Excuses ik heb een V12 modem gekregen via de winkel. Nu kijken of dat de verbetering is die we willen. Dank voor het meedenken