Skip to main content

Mijn internet is sinds de laatste update van het modem selectief op Apple iPad en iPhone, welke ik veel gebruik. Sommige apps en websites openen direct, andere zijn niet vooruit te branden, tot de wifi op iPhone of iPad even wordt verbroken. Na opnieuw inschakelen van het internet openen de betreffend apps/websites direct. Wat is hier aan de hand?

Hi @Pro2ton! Wat er aan de hand is weet ik nog niet. Maar ik help je graag dit uit te zoeken. 

Wil je wat meer informatie geven? Bijvoorbeeld welke apps direct openen en welke langzaam zijn? En om welke apparaten het specifiek gaat. Verder ben ik benieuwd of het op specifieke tijden voorkomt of altijd aan de hand is. 

Ik hoor het graag van je! 🙂


Bijvoorbeeld de AD app, Buienradar, Yahoo mail, overigens allemaal op Android, op Apple OS geen probleem. Maar ook Google Home Mini werkt niet meer. Switchen naar Gastennetwerk helpt even, maar kan op mijn gastennetwerk mijn domotica niet aansturen. Modem al gereset, dat werkt voor 10 minuten, daarna weer traag.


@StevenM2 begrijp ik goed dat het account @Pro2ton ook van jou is? Of heb je hetzelfde probleem? Het is tegen de huisregels van het forum om meerdere accounts te hebben. Wanneer je inderdaad 2 accounts hebt, laat dan hier weten welke je wilt houden. Dan help ik je via dat account verder. 

Als je een soortgelijk probleem hebt maar niet dezelfde persoon bent, maak dan een eigen topic aan. Dan helpen we je daar via je eigen topic verder. Geef zoveel mogelijk informatie. Zoals welk modem en welke apparatuur je hebt. Hoe meer informatie, hoe beter we je kunnen helpen. 


Ik heb hetzelfde probleem als Pro2ton.


@StevenM2 maak in dat geval zoals gevraagd je eigen topic aan. Dan gaan we ermee aan de slag! 🙂
Â