Skip to main content

Sinds mei in nieuwbouwhuis getrokken met KPN als enige die daar glasvezel aanbiedt.

 

In maart dit netjes aangevraagd.

Inmiddels oktober en het is nog niet geleverd. 

Wekelijks KPN klantenservice gebeld, die weten sowieso niets. Doorverwezen naar KPN Netwerk die beloven terug te bellen of te mailen. Gebeurt nooit. 

Wordt van kastje naar de muur gestuurd maar nog niets veranderd. 

Hoe kun je overstappen naar andere provider waar je wel op kunt rekenen wanneer KPN de enige is die glasvezel aanbiedt?

Groetjes 

 

 

Hi @R-Ivar, welkom op ons forum. 

Wat een nare situatie dit. Hoe graag ik je ook zou willen helpen, ook op het forum kunnen we als provider zijnde hier niets aan doen. Ik moet je helaas verzoeken, en ik weet dat dit niet het antwoord is dat je wilt horen, om toch weer contact op te nemen KPN Netwerk

Als je op die link klikt en naar beneden scrolt zie je alle mogelijkheden om in contact te komen met hun, zowel schriftelijk als via de telefoon. 


Hoi Alex,

Bedankt voor je reactie!

Ik heb wekelijks contact met KPN Netwerk.

Nadat ik dan voor de zoveelste keer het verhaal heb uitgelegd krijg ik te horen:

"Het spijt me maar ik kan er niets aan doen, ik leg het neer bij mijn collega's van de afdeling nieuwbouw en dan nemen zij contact met u op"

Vervolgens hoor ik niets,  bel ik een week later weer op en krijg ik weer precies hetzelfde antwoord. 

Laatste keer kreeg ik zelfs te horen "Het is fout gegaan maar ligt daarna pas 2 maanden stil dus dat valt nog mee"

Dus ben benieuwd. 


Ik vind het ook ontzettend naar dat dit zo moeizaam moet gaan bij nieuwbouw, ik hoop oprecht dat ze binnenkort contact met je opnemen. 


Je stuurt precies dezelfde reactie die ik al maanden hoor. Afgelopen maandag heb ik weer gebeld na uur in de wacht gestaan te hebben. En wederom was de boodschap "Wat vervelend,  ik kan er ook niets aan doen, ik hoop dat m'n collega's contact met je opnemen."  Niemand die zijn verantwoordelijk pakt en zorgt dat het geregeld wordt.

Blijkbaar is de afdeling nieuwbouw niet in het bezit van telefoon of emailadres. Misschien dat ze kun internet via KPN geregeld,  dat zou hun slechte bereikbaarheid verklaren.


Dat klopt, meer dan mijn medeleven betuigen kan ik niet tonen. Ik heb geen enkele inzage in wat KPN Netwerk doet. Sterker nog, als provider mag dat ook niet. Net als andere providers die op die lijn mogen leveren.