Skip to main content
Vraag

Sinds mei valt de wifi verbinding regelmatig weg

• May 18, 2026
  • 3 reacties
  • 35 keer bekeken

Hoi,

Hopelijk kunnen jullie mij helpen.

Sinds mei heb ik last van een wifi-verbinding die regelmatig wegvalt. Ik ben sinds 1 april nieuwe klant. De eerste week had ik nergens last van, maar daarna begon het internet steeds vaker uit te vallen.

Ik heb meerdere keren de wifi gereset en de wifi-storingstool gebruikt. Daarna werkt het internet tijdelijk weer, maar het probleem blijft helaas terugkomen.

Laatst heb ik contact gehad met de klantenservice. Een vriendelijke medewerkster heeft mij toen geholpen en aangeboden mij terug te bellen, maar helaas heb ik die oproep gemist. Het probleem blijft echter bestaan. Afgelopen zaterdag viel het internet rond 19:00 uur weer uit en zondagochtend is de verbinding opnieuw meerdere keren weggevallen.

Ik gebruik nu het forum omdat ik net opnieuw de klantenservice heb gebeld, maar helaas werd ik door een onvriendelijke medewerker te woord gestaan en ben ik niet verder geholpen.

Is het mogelijk dat ik via deze manier verder geholpen kan worden? Eventueel zou ik graag willen weten of er een monteur langs kan komen om het probleem te onderzoeken.

3 reacties

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+24

Hoi ​@sai1987, welkom op onze community! Wat balen dat je wifi slecht blijft en dat je bij mijn telefonische collega's een slechte ervaring hebt, dat is natuurlijk allebei niet de bedoeling!

De online tools, resets en herstarts zijn al wel geen goed startpunt.
Kun je iets meer toelichten over je aansluiting en apparatuur? Gebruik je naast je experiabox ook nog andere netwerkapparatuur? We denken graag even mee!

We hebben hier ook een handig artikel over geschreven: 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2026

Ik was op vakantie en ben net terug en deze paar dagen dat ik weer thuiswerk valt de verbinding hele tijd uit. 

Ik heb een simpele internet thuis met ongeveer 200bits dit zou voldoende moeten zijn. Ik heb een Wifi modem in mijn kastje. En verder niks speciaals. Voorheen bij mijn vorige provider ging alles goed, nu voor het eerst over gestapt op glasvezel ervaar ik alleen maar problemen met internet. 

Ik heb het abonnement per 1 april afgesloten heb enorm spijt, als jullie mij niet kunnen helpen kan ik nog van de abonnement afkomen? Afgelopen maanden alleen maar Wifi storingen. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • May 28, 2026

nog even complimenten voor de klantenservices medewerker die ik net heb gesproken. Hij heeft wat ideeën gedeeld. ik probeer nu de kabel te gebruiken ipv draadloos. maar de klantenservice heeft goed geluisterd en geholpen. 

al is het probleem nog niet opgelost. tenminste nog een paar tips ik kan proberen