Skip to main content
Beantwoord

Sinds mijn overstap word ik constant uit Call of Duty gegooid

• March 16, 2025
  • 10 reacties
  • 43 keer bekeken

Is bij jullie ook het probleem bekend dat mensen die Call of Duty willen spelen continu uit hun potje worden gegooid? Hier zijn verschillende topics van en ik ervaar dit sinds mijn overstap ook helaas. Zouden jullie hier naar willen kijken?

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

Beste antwoord door robin27198

Ik denk eerder dat het de bewuste server is.  Hebben ze geen forum waar anderen hier ook over klagen?

Nou ik zal je vertellen dat ik erachter ben inmiddels ik had namelijk ook issues met discord het niet laden van afbeeldingen na wat zoekwerk kwam ik erachter dat cFosSpeed de boosdoener is dit programma voer druk uit op de netwerkkaart. Ik heb dit verwijdert en sinds dien geen issues meer.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

10 reacties

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@robin27198 .  Welkom bij de KPN Community.

Dat klinkt allesbehalve fijn.  Je wilt gewoon zorgeloos kunnen gamen,    Hebben we het hier over gamen via de pc of via een console?  En hoe is het verder aangesloten?

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 18, 2025

Dat klinkt allesbehalve fijn.  Je wilt gewoon zorgeloos kunnen gamen,    Hebben we het hier over gamen via de pc of via een console?  En hoe is het verder aangesloten?

Hoi Erwin,

We praten hier over een PC die bedraad aangesloten is. Rest van de games heb ik nergens last van. Heb al verschillende keren DNS en IP vernieuwd. KPN box ook al verschillende keren opnieuw opgestart. Upnp aan en uit gezet dit bracht ook geen verschil. 

Ik werk zelf ook in de IT en heb het idee dat iets aan jullie zeide hem tegen houdt of de data niet doorzet. 

Erwin van KPN
Moderator

Hoi Erwin,

We praten hier over een PC die bedraad aangesloten is. Rest van de games heb ik nergens last van. Heb al verschillende keren DNS en IP vernieuwd. KPN box ook al verschillende keren opnieuw opgestart. Upnp aan en uit gezet dit bracht ook geen verschil. 

Ik werk zelf ook in de IT en heb het idee dat iets aan jullie zeide hem tegen houdt of de data niet doorzet. 

Ik begrijp de redenatie en ik sluit ook niks uit. Maar als provider mogen we niet zomaar dingen blokkeren. 

Je zou eens met software zoals pingplotter een trace kunnen doen op de servers waar jij op speelt.  Om te kijken of er misschien ergens iets misgaat in de route

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 19, 2025

Hoi Erwin,

Ik begrijp de redenatie en ik sluit ook niks uit. Maar als provider mogen we niet zomaar dingen blokkeren. 

Je zou eens met software zoals pingplotter een trace kunnen doen op de servers waar jij op speelt.  Om te kijken of er misschien ergens iets misgaat in de route

Ik heb even gekeken en de balk slaat continu rood uit zie: https://i.imgur.com/Cv9Rpki.png

Betreft ip 45.32.147.127 https://i.imgur.com/6XpaNi2.png zie ook dit screenshot met de resultaten.

Zie ook https://i.imgur.com/qb9Yo8P.png

Erwin van KPN
Moderator

En als je hetzelfde doet naar een paar andere servers?  kpn.com en eventueel een andere game server bijvoorbeeld? Hoe ziet het beeld er dan uit? 

• Auteur
  • Deelnemer
  • March 22, 2025

Naar kpn.com en andere geen issues ik kan zonder problemen Eurotruck en Fifa spelen

https://i.imgur.com/PQcACU7.png

Als ik naar https://i.imgur.com/7vM6q59.png kijk dan heb ik toch echt wel het idee dat het aan kpn zeide mis gaat.

Hoor graag hoe we dit verder op kunnen pakken!

En als je hetzelfde doet naar een paar andere servers?  kpn.com en eventueel een andere game server bijvoorbeeld? Hoe ziet het beeld er dan uit? 

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+12
  • Wijsgeer
  • March 23, 2025

@robin27198 Jouw target lijkt geblokkeerd (gehackt) te zijn.

DNS Lookup vultrusercontent.com=127.0.0.1

Erwin van KPN
Moderator

Ik denk eerder dat het de bewuste server is.  Hebben ze geen forum waar anderen hier ook over klagen?

• Auteur
  • Deelnemer
  • Antwoord
  • March 27, 2025

Nou ik zal je vertellen dat ik erachter ben inmiddels ik had namelijk ook issues met discord het niet laden van afbeeldingen na wat zoekwerk kwam ik erachter dat cFosSpeed de boosdoener is dit programma voer druk uit op de netwerkkaart. Ik heb dit verwijdert en sinds dien geen issues meer.

Erwin van KPN
Moderator

Dank voor je update.

Ik markeer het als best answer zodat anderen er ook iets aan hebben