Beste KPN,
Al vele jaren abonnee bij KPN en tot op heden nooit (echt) last gehad van het KPN netwerk of de service vanuit KPN en ben dus zeer te spreken over KPN als provider van internet/tv/sim only.
Maar nu komt het….
Mijn schoonmoeder is per eind november 2024 verhuisd van een appartement zonder glasvezel aansluiting naar een appartement met (mogelijkheid tot) glasvezelaansluiting. Hierbij is haar oude abonnement via Ziggo persoonlijk opgezegd en is er via internet een KPN internet/tv abonnement met glasvezelaansluiting besteld/aangevraagd, welke is gedaan op 18 november 2024.
Hierdoor zou ze hoogstens 2 weken moeten overbruggen zonder internet en tv i.v.m. behandeltijd aanvraag en aansluitingsdatum.
Niets is minder waar... tot op heden, 18 maart 2025 is er nog geen internet/tv aansluiting mogelijk vanuit KPN en is er meermaals contact opgenomen met KPN klantenservice om te kijken waar het probleem exact ligt, maar wordt van het kastje naar de muur gestuurd. De aansluitingsdatum blijft maar verzet worden en de laatste aansluitingsdatum van 25 maart 2025 is gisteren 17 maart 2025 ook weer geannuleerd door KPN. Uitzondering maken om voorlopig koperaansluiting te gebruiken is ook niet mogelijk.
Ondertussen heeft ze in januari 2025 een KPN Sim Only abonnement afgesloten, zodat ze nog kan bellen/mailen/appen voor doktersafspraken en medicijnen (herhaal recepten) kan bestellen vanwege haar gezondheid. Daarnaast is het de bedoeling dat ze gebruik kan maken van de Combi (financiële) voordelen.
Nu blijkt dat er ergens in het systeem van KPN een notitie staat dat er geen toestemming is gegeven vanuit de onderburen van schoonmoeder om glasvezelkabel door te trekken door hun appartementen. Schoonmoeder is hoogst persoonlijk naar de onderburen gegaan en heeft zelf toestemming gevraagd en willen zij ook daadwerkelijk meewerken. Dit is ook doorgegeven via KPN klantenservice, maar blijkbaar is dit niet correct opgevangen aangezien de notitie nog steeds in het systeem staat m.b.t. geen toestemming verlenen.
Mijn schoonmoeder zit er doorheen en is er zogezegd klaar mee en ik voel mij deels verantwoordelijk, omdat ik haar heb overgehaald om over te stappen naar KPN. Het netwerk met de beste kwaliteit en service.
Waar gaat het exact mis en waarom duurt het zo lang voordat er een aansluiting gerealiseerd kan worden? Is glasvezelaansluiting wel mogelijk, zo niet wat zijn de andere opties?
Hopelijk dat er snel een oplossing komt!đŸ™‚