Skip to main content

Hallo allemaal, 

Ik heb sinds gisteren weer kpn. Nu heb ik bij odido nooit last gehad dat de verbinding weg valt in de woonkamer wat vlakbij de meterkast is. Gisteravond 3x dat de verbinding weg viel. Waar ligt dit aan?

De vorige keer dat kpn mijn provider was had ik mijn eigen router aangesloten aan de router van kpn. Deze is heel krachtig dat ik op 50 meter afstand ook wifi heb. Nu is mijn vraag zou dat nog steeds kunnen of kan ik deze ook gebruiken ipv de kpn box 12b?

Hallo ​@Jomiho ,

De vorige keer dat kpn mijn provider was had ik mijn eigen router aangesloten aan de router van kpn. Deze is heel krachtig dat ik op 50 meter afstand ook wifi heb. Nu is mijn vraag zou dat nog steeds kunnen of kan ik deze ook gebruiken ipv de kpn box 12b?

Je kunt zeker een eigen router gebruiken. Lees dit topic maar eens: 

En wat betreft de wegvallende verbinding. Bedoel je dan op de KPN TV+-ontvanger? Daar komt volgende week een update voor: 

• Het kan gebeuren dat de internetverbinding van je TV+ Box even kort onderbroken wordt. Het was zo dat je dan gelijk een foutmelding voor je neus kreeg. Terwijl dit niet per sé nodig is bij een korte onderbreking. We hebben dan ook de tijd voor je de foutmelding ziet wat langer gemaakt.

Hoi ​@Jomiho. Welkom op de community. Wat goed dat je deze vraag hier stelt. Ik zie dat ​@Noordzee al een antwoord heeft gegeven op jouw vraag, waarvoor dank! Ben je hiermee geholpen?

Reageer