Skip to main content
Beantwoord

Sinds stroomuitval vanochtend rood servicelampje en geen internet meer

• October 22, 2023
  • 7 reacties
  • 178 keer bekeken

Sinds dat de stroom vanochtend uitviel hebben we geen wifi meer. Na meerdere keren de Expedia v10 opnieuw op te starten, stroom eruit te halen en resetten blijft het lampje oranje of rood. Ik heb zelfs bij het glasvezeldoosje de stroom eruit gehaald en opnieuw aangezet. Als ik wil verbinden staat er dat de breedband het niet doet. Wat nu?

Beste antwoord door Wilmavms

Ja, het is verholpen. Er is een monteur langsgekomen die inderdaad een nieuw glasvezel kastje heeft gemonteerd. Kostenloos gemaakt. 

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

7 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 22, 2023

Bel de klantenservice 0800-0402.  Een rood lampje geeft bijna altijd een storing aan tussen de centrale en het modem. Ze kunnen dan meteen met je meekijken. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2023

De klantenservice is dicht vandaag helaas…

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • October 22, 2023

De klantenservice is dicht vandaag helaas…

Voor storingen is de klantenservice 24/7 bereikbaar. Als je inspreekt ik heb een storing dan zou je iemand aan de lijn moeten krijgen.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • October 22, 2023

Ik ga gelijk bellen!

Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • October 22, 2023

Dit is mogelijk een probleem van het zwarte glasvezel kastje. Daar is een slechte serie van geweest die na stroomuitval het niet meer doen. Monteur zal deze dan omwisselen.

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Hallo @Wilmavms, is de storing inmiddels verholpen?

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • October 25, 2023

Ja, het is verholpen. Er is een monteur langsgekomen die inderdaad een nieuw glasvezel kastje heeft gemonteerd. Kostenloos gemaakt.