Skip to main content

Sinds update Experia Box V10 geeft MijnKPN aan dat ik met verkeerd netwerk ben verbonden

• August 19, 2025
  • 6 reacties
  • 51 keer bekeken

Ls,

Ik heb het zelfde probleem. De app vermeldt voortdurend dat ik verkeerd verbonden, met het verkeerde wifi dus. Het zo’n beetje alles geprobeerd maar geen resultaat. Ik probeer positief te blijven maar als enige mogelijke reden die kan ik bedenken is de update van mijn V10. Voor die update, uitgevoerd op 12-8-2025 naar versie  V10.C.25.08.03 werkt het wifibeheer via mijn Motorola G84 wel en nu niet meer. 1+1= (soms) 2. Misschien dat dit nog enige helderheid kan scheppen. 

Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

6 reacties

• Auteur
  • August 19, 2025

Ls,

Nog even een mogelijk overbodige vraag; is er een mogelijke manier om te zien waarmee de app het aangesloten wifi-netwerk mee vergelijkt om van daaruit op te merken dat het het verkeerde wifi-netwerk is. Zou mi. zeker handig zijn.

Erwin van KPN
Moderator

Hoi ​@Raderius . Welkom hier.

Ik begrijp nog niet helemaal wat er aan de hand is.  Je hebt thuis draadloos internet en daar zijn je apparaten mee verbonden en dat werkt?

En nu wil je beheer over je netwerk?  Hoe ga je te werk? En heb je misschien screenshot(s) van wat er precies mis gaat?

• Auteur
  • August 21, 2025

Erwin,

Het is heel simpel. Mijn netwerk, inclusief het Wifi, werkt prima. Normaal beheer ik het via de V10. Nu levert KPN een app voor mijn telefoon geheten MijnKPN waarin de optie bestaat MijnWiFi die als het werkt oa. alle aangesloten apparaten toont. Alleen , hetgeen mijn gemelde probleem is, werkt die optie niet. Bij het oproepen meldt hij na enige tijd dat mijn telefoon met verkeerde netwerk verbonden is hetgeen absoluut niet zo is. Dit geldt bij zowel het hoofdnetwerk en de extra netwerken. Vandaar mijn vraag of er een plek is waar de app het aangesloten wifinetwerk mee vergelijkt.

Groet.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 21, 2025

Via het modem werkt het wel. Altijd. Heb er nooit een app voor gebruikt. En kijk er nog niet eens 1 X per jaar. Wat valt er te beheren? Het werkt toch. Of het werkt niet. 

http://mijnmodem.kpn

• Auteur
  • August 21, 2025

Beste PeterG,

Laat ik dat laatste nu helemaal met je eens zijn. Maar je begrijpt het niet helemaal vrees ik. Ik heb het nl. niet over een werkend of niet werkend netwerk maar over een niet werkende app waar KPN nogal veel reclame over maakt. En dat het naar mijn mening gevolg is van de laatste update van de V10.

PeterG
Superuser
Forum|alt.badge.img+35
  • August 21, 2025

Heb je nog de witte SuperWiFi?