Skip to main content

Sinds update problemen met Wifi en 3 Wifi-versterkers

• 2 maart 2025
  • 5 reacties
  • 44 keer bekeken

• Nieuwkomer
  • 1 reactie

Hier hetzelfde probleem. Perfecte wifi door het hele huis met 3 kpn wifiversterkers. En sinds de update continu op 4/5g. En ik zit letterlijk naast een wifi punt, telkens word ik eraf gegooid. Heeft iemand inmiddels een oplossing? Die lees ik hierboven nog niet 

Admin: afgesplitst en eigen topic voor je vraag aangemaakt

5 reacties

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hallo ​@Ks82. Welkom op de community! Vervelend dat je hier last van hebt! Om je beter te kunnen helpen, kun je aangeven om welke ExperiaBox en welk type KPN WiFi Versterkers het precies gaat? Daarnaast, merk je dit probleem op alle apparaten of alleen op specifieke?

Hopelijk vinden we samen een oplossing! 😊

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Ik heb niet meer van je gehoord, dus ik ga er vanuit dat je via een andere weg een oplossing hebt gevonden voor dit probleem. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 11 maart 2025

Nog niet, excuses, het probleem blijft bestaan. Ik ben nog aan het checken  of het mss aan de wifi versterker op de 1e verdieping ligt. Op de overige verdiepingen gaat het nu voor zover ik merk goed. Dan moet ik hem even voedog resetten en aan de router hangen, maar nog geen tijd voor gehad. 

Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Dank voor je update. Goed dat je aan het uitzoeken bent of de wifi-versterker de oorzaak is. Een reset en een bekabelde verbinding met de router kunnen zeker helpen om te testen of dat het probleem oplost. Wanneer je hier tijd voor hebt gehad, laat het ons weten!

• Deelnemer
  • 7 reacties
  • 23 maart 2025

Is hier nog wat voortgang bereikt om dit probleem op te lossen? Ik lijk hetzelfde issue te hebben en begin out of options te raken.

Reageer