Skip to main content
Antwoord

Sinds update V10A kan ik mijn Kindle Oasis niet meer verbinden met het internet

• April 13, 2025
  • 2 reacties
  • 54 keer bekeken

Sinds de update van de Experia Box v10A naar Firmware version V10A.C.25.03.04 kan ik mijn Kindle Oasis niet meer verbinden met het internet. De Kindle maakt wel een verbinding met het wifi-netwerk, maar kan het internet niet bereiken:

Ik heb een aantal dingen al geprobeerd:

• Kindle Oasis herstart;
  • Experia Box v10A herstart;
  • IPV6 tijdelijk uitgeschakeld;
  • Tijdelijk een vast ip adres toegekend.

Een optie is om het modem nog te resetten, maar dan moet ik ook alle instellingen weer terugzetten… dus ik hoop het op een andere wijze te kunnen oplossen. 

Mijn andere apparaten (computer en telefoon) werken prima via WIFI. Overigens had ik na de update ook wat problemen met mijn wifi speaker, maar na het toewijzen van een vast ip adres loste dat probleem zich op.

Ik hoor graag jullie reactie.

Beste antwoord door Ares77

Had opeens ook geen internetverbinding meer met wifi op laptop en ook niet via ethernet… Nu modem maar gereset en lijkt alles het weer te doen 🤞.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • April 13, 2025

Had opeens ook geen internetverbinding meer met wifi op laptop en ook niet via ethernet… Nu modem maar gereset en lijkt alles het weer te doen 🤞.

Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Goed om te horen dat je 't zo opgelost hebt ​@Ares77, dank voor de update!