Skip to main content
Vraag

Sinds update van 1 december hapert TV beeld en valt internet weg

• January 25, 2026
  • 1 reactie
  • 36 keer bekeken

Sinds de update van 1 december jl ervaar ik problemen met het internet. 5 jaar lang ging het vlekkeloos. Nu TV beeld hapert en internet valt met grote regelmaat weg. Diverse keren contact gehad met medewerkers en tig keren met hulp internet en thuisnetwerk opnieuw ingericht blijft dit haperen. Morgen kan ik een v12 modem ophalen maar mijn gevoel zegt dat ook dit niet de oplossing is. Ik vind het heel jammer maar na jarenlange klandizie ziet het er naar uit dat ik ga vertrekken bij KPN. Wie heeft het ei van Columbus?

1 reactie

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • January 27, 2026

Hoi ​@Wegvallen tv en internet , bedankt voor jouw bericht en welkom ook hier op de KPN Community :)

Wat enorm zuur dat je sinds een update ineens zoveel problemen ervaart, dat is natuurlijk allesbehalve de bedoeling van een update! Maar ik heb er alle vertrouwen in dat we deze problemen voor je op kunnen lossen, hopelijk wil je het een kans geven 🙏🏻

Heb je de Box 12 inmiddels ontvangen en aangesloten? Ik ben heel benieuwd of dit voor de gewenste verbetering heeft gezorgd of dat je nu nog steeds tegen dezelfde problemen aanloopt. Mocht dat laatste onverhoopt het geval zijn, dan gaan we natuurlijk kijken wat er in jouw situatie nodig is om alles weer goed werkend te krijgen. Zie je bevindingen in ieder geval graag tegemoet en laten we (indien nog nodig) vanuit daar verder gaan kijken!