Skip to main content

Sinds de dag van de verhuizing heb ik geen internet op het nieuwe adres. SMS van kpn dat alles geregeld zou zijn wel ontvangen. Modem(experia v10) mee verhuist en aangesloten. Alleen Power en WiFi branden groen, Internet brand niet en Servicea brandt rood. Bij de dsl aansluiting braden l1 en l2 niet.

Modem is op advies van servicedesk gewisseld bij een kpn winkel maar dit heeft hetzelfde resultaat als hier boven beschreven.

 

Wie kan mij helpen?

Alvast bedankt.

Hoi @Xanthos. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat jouw internet verbinding nog niet werkt op het nieuwe adres. Zoals je het hierboven beschrijft lijkt het er op dat er iets mis is met jouw aansluitpunt. Heb je hiervoor al contact opgenomen met onze klantenservice (0800 0402)? Ik verwacht dat er een KPN monteur bij jou thuis moet langskomen om dit probleem te verhelpen. 


Het was inderdaad een probleem met de aansluiting in de muur. Erg jammer dat het zo omslachtig en tijdrovend moet zijn terwijl je al weet dat het niet goed in de muur zit. Voorheen kreeg ik nog technisch onderlegde mensen ad telefoon. Tegenwoordig thuiswerkers met v blaffende honden, schreeuwende kinderen en onwrikbare niet functionerende stappenplannen.

Monteur was beter onderlegd. Maar voordat je die hebt..…

 


@Xanthos Wat goed om te lezen dat het probleem inmiddels is verholpen en dat je nu wel gebruik kan maken van onze diensten. 😊