Skip to main content
Beantwoord

Sinds vrijdag 16:00 geen connectie

• June 7, 2025
  • 4 reacties
  • 49 keer bekeken

Sinds afegelopen vrijdag 16:00 geen connectie meer net als 60 andere bewoners. Website storingen is zeer summier, wordt niet (meer) bijgewerkt. Servicedesk kan en weet niets ivm verschillende administraties en verwijzen naar website omdat ze hetzelfde zien, waarom dan nog openemen denk ik dan, bel te vaak (4x). Oorzaak onbekend. Status website blijft staan op zaterdag 08:00. Laatste weken steeds vaker storingen zonder teden of uitleg, kom op kpn laat zien waar jullie voor staan zeker in de weekenden,  bang dat we pas dinsdag worden geholpen kan toch eigenlijk niet. Slechte reclame. Ik (en de rest van de buurt zal ik sterk aanmoedigen) over te stappen naar concurrent. Diep triest in deze tijden, kpn is wat mij betreft het niveau ziggo/vodafone

Beste antwoord door Johnn123

Beste, het werkt weer sinds vannacht 02:00 uur echter wat mij het meeste stoort is de slechte communicatie, ook voor de eigen servicedeskmedewerkers, die ook niet exact kunnen zien wat er aan de hand is behalve storing. Om toch als klant enige inzicht te krijgen zou het fijn zijn om meer details te horen en regelmatige updates, en dat staat los van een (pinkster)weekend

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 8, 2025

Dag ​@Johnn123 dat je boos bent omdat je zonder diensten zit is begrijpelijk. Kpn heeft er geen baat bij om storingen langer te laten duren dan nodig. Het is Pinksteren en veel mensen zijn vrij. Ook monteurs zijn vrij. Natuurlijk is er een storingsdienst maar met een beperkte capaciteit. 60 huishoudens zonder diensten betekent dus een grote storing. Dat is niet één twee drie opgelost. Misschien moet er gegraven worden of is er een vergunning van de gemeente nodig en dat kost tijd. Overigens geldt dat natuurlijk ook voor andere providers. 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • Antwoord
  • June 8, 2025

Beste, het werkt weer sinds vannacht 02:00 uur echter wat mij het meeste stoort is de slechte communicatie, ook voor de eigen servicedeskmedewerkers, die ook niet exact kunnen zien wat er aan de hand is behalve storing. Om toch als klant enige inzicht te krijgen zou het fijn zijn om meer details te horen en regelmatige updates, en dat staat los van een (pinkster)weekend

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+20
  • Superuser
  • June 8, 2025

Dat komt omdat de klantenservice afhankelijk is van de informatie die de betreffende aannemer levert. De aannemer praat één of twee keer per dag de opdrachtgever, in dit geval kpn, bij over de stand van zaken. Aannemers en communicatie is soms niet zo'n goede combinatie 😉.  Maar fijn dat het weer werkt!

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • June 11, 2025

Goedemorgen ​@Johnn123, dank voor jouw bericht en welkom hier op de KPN Community!

Goed om te lezen dat alles inmiddels weer gewoon werkt; storingen zijn nooit leuk, duren altijd te lang en komen per definitie ongelegen. Verder begrijp ik je wens om als klant meer inzicht te krijgen in een storing en die feedback nemen we natuurlijk mee.