Skip to main content
Vraag

Sinds woensdag geen verbinding door een kabelbreuk in de straat, wanneer is het opgelost?

• July 14, 2025
  • 4 reacties
  • 43 keer bekeken

Goedemorgen,

Wij hebben sinds woensdagochtend geen internet en tv, als gevolg van een kabelbreuk in onze straat die is veroorzaakt door werkzaamheden. Pas op vrijdagmiddag om 16.00 uur kwam er een monteur langs om de situatie te bekijken.

Op zondag ontvingen we een melding dat het probleem verholpen zou zijn, maar dat is helaas niet het geval. We hebben contact opgenomen met zowel de KPN klantenservice als KPN Netwerk, maar niemand kan ons verder helpen of duidelijkheid geven over wanneer dit wordt opgelost. 

Bij wie kunnen we terecht voor een antwoord? We worden van het kastje naar de muur gestuurd en we zijn er inmiddels klaar mee.

4 reacties

Jasper van KPN
Moderator

Welkom op de community ​@kimmy3. Een storing is nooit fijn natuurlijk, maar als er onduidelijkheid is wanneer dat is opgelost weet je niet waar je aan toe bent. De snelste weg bij dit soort dingen is via een terugbelafspraak op onze site, daar heb je al contact mee gehad begrijp ik. Staat de storing ook op kpn.com/storing, als je jouw adres daar invult? Op jouw profiel zie ik nog geen gegevens staan, daardoor kan ik niets zien over de situatie.

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • July 16, 2025

Hi Jasper, we bellen elke dag met kpn klantenservice of kpn netwerk. Netwerk weet nog steeds van niks en bij de klantenservice staat dat ze er mee bezig zijn, maar er zijn geen monteurs hier te bekennen in de straat.  de storing site geeft zins zondag aan dat er niks aan de hand is. Omdst we alle de update kregen dat het is opgelost. Dan zijn de kabouterd zeker bezig geweest met de kabel want wij zisn niemand. Er zijn veel huizen door getroffen en het blijkt een groot probleem te zijn. Waar we ons allemaal aan ergeren is de slechte informatie vanuit kpn of de hulp van klantenservice want de enne krijgt wel een noodpakket en de andere weer niet. Je moet overal zelf achteraan zitten en heel veel zeuren wil je iets voor elk krijgen.

• July 16, 2025

Nog een keer bellen. Zeg dan gewoon dat je geen internet hebt. En vertel verder niets. Niet over de kabelbreuk beginnen ofzo. Niets vertellen. De medewerker doet wat testjes waar je natuurlijk braaf aan meewerkt. Daarna krijg jij gewoon een monteur die bij jou thuis komt kijken wat er aan de hand is. Deze monteur kan vervolgens ook de opdracht geven om een kabelbreuk in de straat te laten repareren. Medewerkers aan de telefoon kunnen dat niet eens.

Jasper van KPN
Moderator

Het is een onduidelijke situatie blijkbaar ​@kimmy3. Nu je je profiel hebt ingevuld heb ik gekeken wat ik kan zien, en ik zie inderdaad dat er nog een storingsmelding open staat voor jouw verbinding. Daardoor zal de tip van Marlon ook niet werken, zo'n melding is er al.

In die melding zie ik ook staan dat je gisteren contact hebt gehad, waarbij het verzoek voor het noodpakket is doorgezet. Er is dus nog wel een storing op jouw adres gaande zo te zien, waar nog aan gewerkt wordt.