Skip to main content

Sinds afgelopen zaterdag is de wifi in huis ontzettend slecht. Hiervoor altijd tevreden geweest over de wifi als het gaat on de benedenverdieping dat we boven minder goede wifi hebben snap ik. Dat kan ik oplossen met wifi versterkers zoals de wifi manager aangeeft. Maar het is toch eigenlijk wel gek dat we nu opeens zonder wifi zitten? Ik heb een experia v10 modem die in de hal hangt naast de woonkamer. Zelfs als ik naast de modem ga staan dan heb ik nog hele slechte wifi. 

Heb je de herstelknop al gebruikt?


Ja deze heb ik al 3x opnieuw opgestart


Werkt de bekabelde verbinding wel probleemloos?


Ik werk nu net met laptop op kabel en die doet het wel goed. Op telefoon 1 streepje wifi en af en toe herkent hij eigen netwerk nog niet eens. Ik zie alle netwerken van de straat behalve de mijne.


Hi @Messema! Hoe gaat het op dit moment met de wifi?

Wil je eens kijken of het helpt een volledige reset van je Experia Box te doen? En op je Experia Box heb je verschillende lampjes. Waaronder “Wireless”. Brandt die gewoon groen?

Heb je daarnaast alleen wifi van de Experia Box? Of maak je ook gebruik van wifi versterkers?


Ik heb inmiddels wifi versterkers gekocht. Daarvoor idd alles gereset. Alles werkt nu naar behoren. Ik denk dat het toch soort van storing was.